Ruuanlaitto keskellä yötä....
Eikö sitä voisi kieltää kerrostalossa? Koko tämän viikon seinänaapuri tehnyt ruokaa klo 23-00 välisenä aikana. Sama homma viikko sitten. Ihanaa kuunnella. Ja joo, tuoksu tulee rappukäytäväänkin. Ja tiskaaminen kuuluu mun asuntoon. Kauhee kolina.
Kommentit (24)
Tästä ketjusta tuli mieleen vanha naapuri. Olin vasta viikon asunut siinä asunnossa, oli joulukuun alkua. Kerran eräs naapuri (isokokoinen mies) soitti ovikelloani, avasin oven, ja se mies huusi: "lopeta heti se pannukakkujen ja muiden herkkujen tekeminen, oon dieetillä!!!" :'D hauskinta tässä oli se että tosiaan olin asunut siinä vasta viikon, enkä ollut edes ehtinyt purkaa laatikoista kuin ruokailuvälineet, kattilan, lautaset ja pannun, enkä ollut edes ehtinyt juuri laitella ruokaa sen kummemmin. Ihania nuo naapurit joskus.
Vierailija kirjoitti:
Ruuanlaitto yöllä on ok, sen sijaan tiskaaminen ei. Se kolina voi oikeasti kuulua naapuriin ihmeen kovaa, äänet varsinkin vanhoissa talossa johtuvat putkiston kautta todella tarkasti. Yöllä ei ole mikään pakko tiskata, homman voi hoitaa myöhemminkin. Ruokaa saa tehdä milloin vaan.
Kun olin töissä, ei ollut joskus viikkoon väliä jolloin olisin päivällä tiskannut. Oli paljon yövuoroja, viikonloppuisinkin. Jos kysyt miksen yövuoro-aikana tiskannut päivällä vaan hyvin aikaisin aamulla silloin kun tulin töistä, se johtui siitä että yövuoro-viikolla piti päiväsaika pyhittää nukkumiselle, että jaksan töissä. Yövuoron jälkeen en jaksanut tiskaamista enempää, sen jälkeen suoraan sänkyyn ja heräsin viim. klo 18, että ehdin pestä pyykit ja tehdä eväät, vuoro alkoi klo 22.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on erilaisia aikatauluja töiden ja muiden menojen suhteen. Ruoanlaitto on normaalia elämää eikä sitä voi kieltää kerrostaloissa edes öisin. Jos et siedä sitä niin sitten voit itse muuttaa muualle.
Hankin sille häädön. Ap
lol mä tiskaan aina yöllä koska en ehdi milloinkaan muulloin. nytkin ajattelin alottaa tiskaamaan