Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korvakoru löytyi sohvan alta -onko mies pettänyt?

Epätoivoinen ap
03.08.2017 |

Meidän vuodesohvan alta löytyi siis korvakoru. Ei ole kenenkään mun ystävän tyylinen koru ainakaan, ja kukaan ei ole ainakaan kysynyt, että olisiko hänen korvakorua näkynyt. Ja tuntuu epätodennäköiseltä, että olisi juuri sohvalla istuessa tippunut sohvan alle joltakulta.
Vähään aikaan ei edes meillä nyt ystäviä edes käynyt, ja oon siirtänyt sohvan siivousta varten myös sen jälkeen, jolloin ei korvakoru siellä ollut.
Voikohan tähän nyt olla mitään muuta syytä, kuin että mies olisi pettänyt? Aiemmin ikinä ei ole ollut syytä epäillä moisesta, ja väitti tietty, ettei tiedä kenen se on.
En oo ikinä ollut mustasukkainen tai joutunut tosiaan pelkäämään, että mies pettäisi, mutta kahden pienen lapsen kiireisinä vanhempina ei ole peittoja niin aktiivisesti heiluteltu. :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kaukaa haettua ehkä, mutta onhan se voinut liikkeessä/edellisellä sohvan omistajalla joutua johonkin sohvatyynyn väliin ja nyt teillä tippunut lattialle? Millainen miehen reaktio oli kun kysyit? Itse ainakin huomaan miehestäni näin 10 vuoden yhteiselon jälkeen heti, jos valehtelee.

Sohva on ollut meillä jo monta vuotta, eli olisi kyllä melko epätodennäköistä. :/

Mies vaan sanoi, että mistäs hän voisi tietää. Vielä kysyin, että mistä meille voisi yksi naisten korvakoru eksyä (ja vielä aika mauton heh), niin mies rupesi vitsailemaan, että no voihan se olla vaikka miehen (ja joo tietysti voisi olla, mutta kellään meidän miespuolisella ystävällä ei taida olla muuta kuin yhdellä venytykset).

Mutta niin, miehestä kyllä näen, jos joku asia vaivaa yleensä, ja osaan lukea hänen eleitä hyvin, kun ollaan 8v oltu yhessä. Että että.

Mutta tärkeää on tietää, onko koru aito vai rihkamaa? 

Vierailija
22/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repu kirjoitti:

Miten -olisiko orava asialla? Hehän kiikuttavat kaikenlaista kivaa. Jospa sieltä sohvan alta on löytynyt käpy ja orava on jättänyt korviksen vaihtariksi?

Tämä😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voinut olla siellä vuodesohvan mekanismissa vuosikausia ja nyt vaan pudonnut lattialle, kun viimeksi sen siirsit paikoilleen. Kysypä nyt kuitenkin kavereiltasi ekaksi. Ja mieti, onko mies ollut yksin kotona milloin viimeeksi enemmän kuin ½tuntia? Onko näin tapahtunut viime siivouksen jälkeen?  

Vierailija
24/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä petti mua ollessano reissussa. Vessasta löytyi huulipuna. Siinä oli miehen turha selitellä, kyllä mä nyt omat huulipunani tunnistan. Oli vielä ihan kammottavan väristä. Mies myös kertoi kenestä naisesta on kyse, oli eräs baarituttavuus. Mutkien kautta sain kuulla, että nainen oli tahallaan jättänyt sen huulipunan. Oli vieläpä naureskellut tilanteelle. No, ero meillä oli lähellä muutenkin, oli ihan paska mies.

Vierailija
25/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistele viimeisen siivouksen ja löytämisen välistä aikaa. Oliko sulla menoja, jäikö mitään mistään muusta alitajuntaan kysymysmerkiksi?

Oon ihan varma että on pettänyt.

Vierailija
26/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, meiltä löytyi naisten naruolkaiminen toppi kokoa 38/40 - itse käytän kokoja 34-36.

Omituista asiassa oli se, että tuolloin olin yksinhuoltaja, joten miestä ei ollut taloudessa, ja lapsikin oli vasta 6-7-v. En käynyt kuntosaleilla tai jumpissa tms. ja työmatkat kuljin bussilla, joten mistään pukukopeista se ei ollut tullut. Asuttiin rivarissa, joten ei myöskään pyykkinarulta tai kuivaushuoneesta ollut voinut tulla.

Mysteeriksi jäi.

Meiltä löytyi kerran saunan pukuhuoneesta miesten kalsarit, jotka olivat eri kokoa kuin oman miesystäväni kalsarit. Sauna oli siivottu 2 viikkoa sitten, eikä sen jälkeen ollut kukaan kaverikaan käynyt kylässä saunomassa.

Onneksi mies luottaa minuun, ei edes alkanut epäillä että olisin pettänyt (enkä tietenkään ollutkaan). 

Päädyimme siihen, että joku on käynyt siellä salaa saunomassa silloin, kun ei olla oltu kotona tai keskellä yötä :D (Meillä on sauna pihalla, ei talon sisällä, joten periaatteessa sinne kyllä voi mennä kuka vaan koska vaan.) 

Vierailija
27/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että jos mies olisi pettänyt, hän olisi keksaissut jonkin ihme-selityksen. Yleensä pettäminen aiheuttaa hermostumista tai ainakin poikkeavaa käytöstä.

Vierailija
28/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitsi teinigimmat on parasta terapiaa keski-ikäiselle miehelle jolla on kuitenkin omat tarpeensa. Sinistä smurffi voimaa kaikille.

Vierailija
29/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallah kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, meiltä löytyi naisten naruolkaiminen toppi kokoa 38/40 - itse käytän kokoja 34-36.

Omituista asiassa oli se, että tuolloin olin yksinhuoltaja, joten miestä ei ollut taloudessa, ja lapsikin oli vasta 6-7-v. En käynyt kuntosaleilla tai jumpissa tms. ja työmatkat kuljin bussilla, joten mistään pukukopeista se ei ollut tullut. Asuttiin rivarissa, joten ei myöskään pyykkinarulta tai kuivaushuoneesta ollut voinut tulla.

Mysteeriksi jäi.

Meiltä löytyi kerran saunan pukuhuoneesta miesten kalsarit, jotka olivat eri kokoa kuin oman miesystäväni kalsarit. Sauna oli siivottu 2 viikkoa sitten, eikä sen jälkeen ollut kukaan kaverikaan käynyt kylässä saunomassa.

Onneksi mies luottaa minuun, ei edes alkanut epäillä että olisin pettänyt (enkä tietenkään ollutkaan). 

Päädyimme siihen, että joku on käynyt siellä salaa saunomassa silloin, kun ei olla oltu kotona tai keskellä yötä :D (Meillä on sauna pihalla, ei talon sisällä, joten periaatteessa sinne kyllä voi mennä kuka vaan koska vaan.) 

Eli kun ylimääräistä naisten tavaraa löytyy kotoa, niin täällä palstalla mies naulitaan heti pettäjäksi, mutta jos miesten tavaraa löytyy niin miehen on vain luotettava naiseen.

Olette huvittavia. Ei muuta😂