Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko vaan joku korvike tälle miehelle, en ymmärrä käytöstään?

Vierailija
03.08.2017 |

Eli siis tapasin netin kautta yhden miehen. Jo ennen tapaamista puhui minusta erinäisillä hellittelynimillä, tätä vähän ihmettelin, itse en näin tekis, koska kyllähän se tapaaminen vasta kertoo natsaako ym. Tavattiin ja omalta puolelta lievää ihastumista. Mies lopetti hellittelynimet ja viestit lyheni ja yleensä minä otin ekana yhteyttä, päivittäin kuitenkin kirjoteltiin/soiteltiin. Kaikesta olin kuitenkn aistivinani, etten ollut sitä mitä mies haki ja lopulta mainitsin tästä miehelle ja sanoin, ettei mua kiinnosta jatkaa. Lupasi mm. poistaa treffiprofiilinsa, muttei tätä tehnyt ja feikkiprofiililla kirjotin miehelle ja mies vastasi tälle naiselle ja leperteli samoja asioita kun itselleni aikanaan.

Mies yritti saada mut jatkamaan tutustumista, vakuutti, että on oikeasti kiinnostunut. Pidin pääni. Miehestä ei hetkeen kuulunut ja viihtyi aktiivisesti treffisivustolla. Sitten alkoi taas tulla viestejä miten kaipaa minua ja haluaisi jatkaa yhteydenpitoa. Herkkänä hetkenä sorruin ja lupasin antaa uuden mahdollisuuden. Hetken meni hyvin, kunnes taas toistui sama, että minä olen se ns. yhteydenpitäjä ja mies vastaa kun jaksaa jos jaksaa ja tosi lyhyesti. Hetken katselin ja ilmoitin, että nyt tämä oli oikeasti tässä, koska ei selkeästi ole tekojen puolesta kiinnostunut, vaikka muuta kovin koittaakin väittää. Mies anoi uutta mahdollisuutta, mutten antanut.

Tämän jälkeen mies taas viihtyi enemmän treffisivustolla ja taas jonkin ajan päästä sama virsi, kaipaa minua jne. Ekaks en vastannut ja sitten vastasin lyhyesti, että tämä on jo nähty eikä kiinnosta olla mikään kakkosvaihtoehto tmv.

En todellakaan ole enää jatkamassa tutustumista mieheen, mutta olikohan tämä joku pelimies vai halusikohan pitää mut aina vaan varalla, jos/kun ei ole parempaa löytänyt.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sitä mitä epäilit, mutta kyse ei mielestäni ole paremmuudesta. Tuollaiset haluavat vaan aina uutta, kukaan joka on kiinnostunut miehestä, ei ole miehelle kiinnostava kauaa. Aika surullisia tapauksia siis. Voit torua itseäsi kun tuhlasit hyvää aikaasi mm. feikkiprofiilin luomisella ja onnitella, kun pääsit eroon.

Vierailija
2/14 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sitä mitä epäilit, mutta kyse ei mielestäni ole paremmuudesta. Tuollaiset haluavat vaan aina uutta, kukaan joka on kiinnostunut miehestä, ei ole miehelle kiinnostava kauaa. Aika surullisia tapauksia siis. Voit torua itseäsi kun tuhlasit hyvää aikaasi mm. feikkiprofiilin luomisella ja onnitella, kun pääsit eroon.

Ajan tuhlausta se feikkiprofiili kyllä oli, mutta en ois millään halunnut uskoa tai sitten nimenomaan haluasin varmistua, että aavistukseni oli oikea.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sua pilkkanaan tai halus vaan seksiä.

Vierailija
4/14 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut varma tunteistaan mutta erossa ollessanne olikin yksinäinen ja sitten taas kaipasi sinua, mahdollisesti oli myös tavannut muita ja verrannut sinuun ja todennut että olit sittenkin paras. Muttei tiedä vieläkään olitko se kaikista paras. Olisi varmaan jatkanut tuota vehtaamista vielä vuosia.

Miehille on aikak tyypillistä myös tuo, että heitä saa vetää perässään ja ovat saamattomia. Vasta yksin jäädessään alkavat toimia.

Vierailija
5/14 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut varma tunteistaan mutta erossa ollessanne olikin yksinäinen ja sitten taas kaipasi sinua, mahdollisesti oli myös tavannut muita ja verrannut sinuun ja todennut että olit sittenkin paras. Muttei tiedä vieläkään olitko se kaikista paras. Olisi varmaan jatkanut tuota vehtaamista vielä vuosia.

Miehille on aikak tyypillistä myös tuo, että heitä saa vetää perässään ja ovat saamattomia. Vasta yksin jäädessään alkavat toimia.

Tämä kävi omassakin mielessä, mutta tuskin koskaan saan vastausta, koska miehen vastaukset esim. siihen, että meidän tapailun aikana (oltiin sovittu, ettei tapailla muita) mies itse sillonkin oli melko aktiivisesti treffisivustolla. Mulle sanoi hakeneensa leffaseuraa kun oli menossa porukoittensa luona käymään, mutta eipä esim. mun feikkiprofiilille kirjotellu mistään leffaan menosta vaan ihan muusta.

Enempää en aio aikaani tai ajatuksiani tähän mieheen tuhrata. Ihan varmasti löytyy parempia, jotka ovat oikeesti musta kiinnostuneita eivätkä eti koko ajan parempaa tmv. Estin jo viestinsä ja soittonsa, ni ei häiritse vaikka soittais tai viestittäis. Numeroa en ensimmäisenä viittis vaihtaa, mut tarvittaessa teen senkin.

ap

Vierailija
6/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin tutulta. Mäkin tapailin jonkin aikaa miestä, joka käyttäytyi lähes samoin miten alottajan mies. Olisin melkeinpä voinut itse tämän aloituksen kirjottaa. Mä kyllä epäilen vahvasti, että tämä mies, jota mä hetken tapailin ni ei oikeesti yrityksistään huolimatta löytänyt ketään muuta ja sitten oli aina yhteydessä minuun. Jo tapailumme alussa mies surkutteli, miten vaikeaa hänen on ollut löytää ketään, en tiedä oliko totta, mutta jos oli niin luulen olleeni vaan se kakkosvaihtoehto tälle miehelle.

Mies oli aika tyypillinen kiltti mies ja ok näköinenkin, mutta hänellä itsellään oli ongelmia hyväksyä sitä, että peniksensä vähän normaalista pienempi, ei todellakaan silti mikään minimuna ja mulle tämä ei ollut ongelma, mutta mies ei selvästi ollut sinut sen asian kanssa.

Vierailija
7/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on just näitä miehiä, jotka roikkuvat treffipalstoilla vuodesta toiseen. Tiedä sitten mitä etsivät, kenties jotain "täydellistä" tai jatkuvaa uutuudenviehätystä tai vain eivät ns.osaa/halua päättää, kun nettitreffiaikakaudella se mahdollinen tarjonta on kuitenkin miljoonasti laajempaa kuin irl. Ei tuollaisiin kannata tuhlata aikaansa.

Vierailija
8/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuommosen perään on itkeä, ei ollu arvoisesi!

Vierailija
9/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sellaiselta, joka etsii vain seksiä.

Vierailija
10/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä sellaiselta,joka tykkää pyöritellä useampia naisia..tapaa uuden ja pitää kuitenkin vanhan tyttiksen lämpimänä.EI ole kyse,että mies muka ei olisi löytänyt parempaa ja siksi palaisi vanhan tyttiksen luo..varmaan sellainen kierre,että aina kun yksi tyttis jättää niin pidetään siitä taukoa ja olla toisen kanssa ja kun tämä toinen taas jättää niin lirkutellaan takaisin vanha tyttis tai joku muu näistä kierrossa olevista.

Vierailija
11/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tuommosen perään on itkeä, ei ollu arvoisesi!

Ohis, mut missä kohtaa ap itki?

Vierailija
12/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tyypillinen peluri, jolle naisen metsästäminen on just se juttu. Kun tutustuu niin ei enää paljon kiinnosta, koska saalis on saatu. Tuohon viittaa tuo alkuvaiheen hellittelynimien käyttökin.   Pari samanlaista tullut vastaan.

Vierailija
13/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin tyypillinen peluri, jolle naisen metsästäminen on just se juttu. Kun tutustuu niin ei enää paljon kiinnosta, koska saalis on saatu. Tuohon viittaa tuo alkuvaiheen hellittelynimien käyttökin.   Pari samanlaista tullut vastaan.

Tämä!

Vierailija
14/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa ollut deittisivulla kuvan kanssa. Miehet selaa aktiivisesti ja joku kirjoittaa. Osa ehdottaa tapaamisia heti ja joku kirjoittaa parin päivän välein. Eka kierroksella tapasin jonkun ja ihastuin. Mies tarvitsi vain kevyttä seuraa ja oli uusi pian. Yksi tapaamani oli loistava persoona, mutta paljastui mt-ongelmaa ja alkohismia potevaksi ja lopetin suhteen. Tämä toinen kierros on nyt ollut pelkkää kirjoittelua ja sekin loppuu pian. Koen olevani karjamarkkinoilla ja miehet hakevat täydellistä naista. Aika monella kirjoittajalla on alko-, masennus - tai muuta häiriötaustaa. Kyllä ne jättää jäljet ihmisen sieluun. Paikataanko sitä sitten vaihtuvilla naisilla ja ihastuksen tunteella. Kovaksi pelikentaksi mennyt ihmissuhteet. Jään kokonaan pois deitilta muutaman päivän päästä kun maksullinen kausi päättyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan