Miksi nuorempi mies flirttailee 10v vanhemmalle naiselle?
Kommentit (12)
Nainen on kaunis, fiksu, kiinnostava. Ei mikään bimbo parikymppinen.
Vaihtelu virkistää. Kun on ensin pannut ryppyistä naista, niin ne omanikäiset tuntuvat taas ihanan raikkailta.
No eihän sitä voi tietää. Esim. huvikseen, koska kaikki hauska, flirtti mukanluettuna, tuo elämään vähän iloa. Tai siksi, että yrittää iskeä ja tahtoo päästä kokeilemaan seksiä vähän vanhemman naisen kanssa. Tai on ihastunut ja pyrkii kiinnittämään naisen huomion, haluaisi tutustua paremmin ja ehkä sitten aloittaa seurustelun. Tai tuntee vetoa lähinnä vain vanhempia naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoo piparia.
Ainoa oikea syy.
Nuoret naiset ryhtyvät nykyään nihkeämmin parisuhteisiin tai edes tapailusuhteisiin, elämä täyttyy muista asioista. Yhä suurempi osa miehistä jää ilman naista ja se tekee miehistä epätoivoisia siinä mielessä, että hakevat normaalitilasta poiketen vanhempien naisten seuraa seksimielessä tai jopa parisuhdemielessä. Vanhemmat naiset voivat selitellä tätä miten haluavat, mutta nuorempi nainen on miehen mielestä aina haluttavampi vaihtoehto jos sellainen on aidosti tarjolla. Fetissit ja muut pervoilut sitten tietenkin asia erikseen.
Mitä vanhemmaksi olen tullut sitä enempi olen huomannut, että ikä on vain numeroita. Pieni flirtti voi yksinkertaisesti toisinaan jopa hieman piristää päivää, eikä se toden totta aina -ainakaan minun osaltani- katso sitä, että minkä ikäinen tai vaikkä kokoinen ja näköinen nainen on. Toiset vaan, jotenkin käsittämättömällä tavalla osaavat ja hallitsevat flirtin paremmin. - Olen toki laittanut merkille, että "aiheeton flirtti" saattaa aiheuttaa epäonnistuessaan pahennusta.
Olen palstamiehiltä ymmärtänyt, että ihan vain keljuillakseen, koska nainen on ikivanha.
Kaikki 16-24 -vuotiaat naiset sen sijaan himoitsevat isäukon, vaarin, ukin tai isoisän ikäisiä ukkeleita.
Näin 4-kymppisenä sinkkumiehenä voin sanoa, että nykyään huomaan katsovani 5-10 vuotta vanhempaa naista usein "sillä silmällä". Jokin siinä vaan on, onnekseni olen myös saanut kokea itseäni vanhemman naisen lämmön. Muuten olen seurustellut suunnilleen ikäisteni kanssa aina kun olen ollut parisuhteessa.
Kohdallani asiaan voi vaikuttaa myös se että muutama vuosi sitten tulin siihen lopputulokseen, etten halua perustaa koskaan perhettä. Jos menisin kimppaan jonkun 30-vuotiaan lapsettoman naisen kanssa, niin todennäköisesti lapsikysymys olisi jossain vaiheessa taas edessä.
Tämän vuoksi flirttailen itseäni vanhemman naisen kanssa..
M41_08
ehkä siksi että hän on juuri sen miehen mielestä jotenkin ihastuttava ja kiinnostava? mutta en tiedä, arvailen ihan vaan.