Suomalainen nainen on kultaa, Lassen tarina ammattipelaajaksi
http://m.iltasanomat.fi/digitoday/art-2000005312871.html?ref=rss&ref=og…
Vanhemmat heitti Lassen pihalle koska eivät hyväksyneet peliharrastusta. Muutti tyttöystävän luokse asumaan, tyttöystävä auttoi rahallisesti ja muutenkin. Nykyään Lasse Urpalainen on yksi menestyneimmistä kilpapelaajista joka kilpailee miljoonavoitosta käynnissä olevassa turnauksessa.
Moni poika ja mies täälläkin mouhoaa kuinka pitää olla rahaa, jännämies ja vaikka mitä hölynpölyä. Niin vain persaukinen pelejä pelaava Lassekin kelpasi joka oli jopa asunnoton, tyttöystävä auttoi pyyteettömästi Lassea uran alkutaipaleella.
Olkoot tämä tarina opetus täällä pyöriville miehille.
Kommentit (12)
Katkera ihminen ei onnea löydä vaikka törmäisi siihen, hän on liian kiireinen piehtaroidessaan omassa itsesäälissä ja katkeruudessaan.
Tää tyyppi on yksi sadoista tuhansista. Pitää sitä maksimaalista lahjakkuuttakin olla että pärjää peleissä.
Vierailija kirjoitti:
Tää tyyppi on yksi sadoista tuhansista. Pitää sitä maksimaalista lahjakkuuttakin olla että pärjää peleissä.
Et tajua pointtia, Lasse kelpasi vaikka oli persaukinen ja asunnoton. Nyt on toki menestynyt, mutta aina ei ole ollut.
Onhan näitä rakkaustarinoita maailma pullollaan, ei kaikkia naisia raha kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tajua pointtia, Lasse kelpasi vaikka oli persaukinen ja asunnoton. Nyt on toki menestynyt, mutta aina ei ole ollut.
Mutta lahjakas. Et itse huomio tätä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lahjakkuus on selvinnyt myöhemmin, alussa mies oli rahaton ja asunnoton eli jopa naisen rahoilla. Silti kelpasi, ehkä Lasse ei ole katkera ja eyve itsesäälissä, se katsos auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hänen tyttöystävänsä ei ole mikään missi:D Streamissä todistettu. Persjalkainen läski. Kai se on parempi kuin ei mitään.
Tuo taitaa olla yksi ongelmista. Vain missi kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lahjakkuus on selvinnyt myöhemmin, alussa mies oli rahaton ja asunnoton eli jopa naisen rahoilla. Silti kelpasi, ehkä Lasse ei ole katkera ja eyve itsesäälissä, se katsos auttaa.
Kyllä se lahjakkuus tulee esiin vaikkei olisi vielä saavuttanutkaan mitään. Nyt varmaan rupeat selittämään että kaikki kilttimiehet ovat lahjakkaita :) Idiootti.
Ei tuokaan mies mitenkään erityisen komea ole, mutta on paljon komeampi kuin esim. ne monet muut "pelaajat"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hänen tyttöystävänsä ei ole mikään missi:D Streamissä todistettu. Persjalkainen läski. Kai se on parempi kuin ei mitään.
Tuo taitaa olla yksi ongelmista. Vain missi kelpaa.
Joo varmaankin. Mutta itse streamia katsoneena onhan tuo mies ero tasolla kuin hänen naisensa (siis ulkonäöllisesti). Kiva puhua totta anonyymina :)
Suomalainen nainen on paras, simply the best <3
-Arska
Mikä se opetus tässä oli? Että 1 % persaukisista pelaajamiehistä saa tyttöystävän?