Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvaako blondeilla miehillä edes parta?

Vierailija
03.08.2017 |

Blondeilla miehillä ei koskaan ole partaa. Johtuuko se siitä että se näyttää niin nololta vai eikö niille edes kasva!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin kasvaa punainen parta ja tukka on niin blondi kuin se luonnonvaaleana voi olla.

En osaa selittää miten tuo menee täsmällisemmin, mutta jostakin geeniyhdistelmästä johtuen punaiset partakarvat ovat 9 kertaa yleisempiä kuin punaiset hiukset. Aikoinaan luin jostain. Itselläkin varmaan puolet partakarvoista on punaisia, puolet vaaleita. 

Vierailija
22/29 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin edes kuin takanakin

Testosteronihan sen tekee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin kasvaa punainen parta ja tukka on niin blondi kuin se luonnonvaaleana voi olla.

Kuulostat äärimmäisen seksikkäältä!

T. Nainen

Vierailija
24/29 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim Patrik Laineelle ei ainakaan sovi... järkkyä.

Eikä Jarppi Leppälälle, Teemu Pukille eikä Mika Väyryselle. Tulee ilmetty huru-ukkolookki.

Vierailija
25/29 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin edes kuin takanakin

Testosteronihan sen tekee

Vaikka testosteroni työntää partakarvat esiin, heikko parrankasvu ei välttämättä kerro alhaisesta testosteronitasosta. Perintötekijät vaikuttavat parran tuuheuteen huomattavasti hormonitoimintaa enemmän. Mies saattaa silti olla oikea testosteronipakkaus, vaikka hänen leukansa sileänä pitämiseen riittäisi kevyt kynsisaksikäsittely kerran pari vuodessa.

Vierailija
26/29 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tykännyt blondeista miehistä. Ja tietysti niille kasvaa parta samalla tavalla kuin tummillakin. Outo kysymys.

Vierailija
27/29 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilla ei parta kasva

Vierailija
28/29 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös luonnostaan blondit hiukset ja punainen parta. Nuorena hiukset olivat todella vaaleat, usein auringon raidoittamat ja jouhimaisen tuuheat. Treenattuna ja hiukset letitettynä olin kuin viikinkijumala ja välimeren naiset usein tulivat hiplaamaan ja hakeutumaan seuraan. Nyt hiukset ovat tummuneet ja ruvenneet vetäytymään ohimoilta sekä sixpackin tilalla on läskimaha. Taitaa olla parhaat päivät miehenä takana kun enää mummoikäiset naiset lähestyvät. Parta tosin on komeampi.

Vierailija
29/29 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondien pohjoismaalaisten miesten tulisi siittää kaikki maailman kansat.