Kuinka moni on maistanut Kotipizzan uusi dippejä? Aivan järkyttävän makuista! :(
Siis ostin pizzan kylkeen sinihomejuustodipin ja syömättä jäi. Se maku oli aivan kamala, todella tunkkainen ja pistävä. Koostumus oli todella paksua. Ja rakastan aurajuustoa, mutta en todellakaan odottanut, että tämä maistuisi auralta koska nimikin kertoi maun olevan sinihomejuusto, ei aura. Mutta olen siis joissain ravintoloissa esim syönyt sinihomejuustodippejä vaikka ranskalaisten kera ja ne on olleet ihan hyviä, ei mitään valittamista. Joten siksi tämä oli pienoinen yllätys kuinka järkyttävän makuiseksi oli saatu tuo dippi maistumaan.
Herää kysymys, että onko ne kaikki dipit sitten samaa pohjaa ja koostumusta, mausteet vaan eri? Nimittäin tykkään kyllä majoneesistakin mutta nää oli jotain ihan next level settiä, todella omituinen koostumus ja pistävyys. Ei tuu varmaan enää ostettua. Ennen otin aina sitä niitten valkosipulikastiketta dipiksi kun se laitettiin erilliseen pikku rasiaan mukaan, mutta saakohan sitä enää kun on noi dipit? Ja onko se valkosipulidippi samaa settiä kuin esim se valkosipulikastike mitä kotzonen väliin vaikka saa?
Kertokaa joku Kotipizzatietäjä! :D
Kommentit (34)
Itse olen testannut vain valkosipulidipin ja se oli ainakin hyvää.
En osaa sanoa onko samaa mitä kotzonessa.
Mitäs Aurajuusto sitten on jos ei sinihomejuustoa?
Miksi kukaan edes kävisi Kotipizzassa, ellei sitten asu jollain pikkupaikkakunnalla, jossa ainoa vaihtoehto on ABC...
Vierailija kirjoitti:
No niitä sinihomejuustojakin on montaa eri sorttia ja jotkut vannovat vain Auran nimeen!
Vierailija kirjoitti:
Joo anteeksi jos en kirjoittanut tarpeeksi selkeästi. Eli siis jos meet vaikka johonkin kebulaan ostamaan pitsaa missä on täytteenä sinihomejuusto niin onko se sitten yleensä aurajuustoa? Ei välttämättä, vaan se on jotain paskanmakuista muuta merkkiä. Muutenhan siinä varmaan lukisi erikseen aurajuusto. (Ja voi olla, että se on myös aurajuustoa vaikka lukisi pelkkä sinihomejuusto ilman erittelyjä, omien kokemusten pohjalta ei yleensä ole ollut. Joskus myös niinkin päin, että täytteessä lukee aurajuusto mitä se ei sitten todellakaan ole ollut) Kotipizzassakin dipin nimi olisi varmasti aurajuustodippi jos siinä olisi aurajuustoa. Oletko syönyt vaikka castellon sinihomejuustoa ja perään aurajuustoa? On aikamoinen makuero.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan edes kävisi Kotipizzassa, ellei sitten asu jollain pikkupaikkakunnalla, jossa ainoa vaihtoehto on ABC...
No sitähän tässä kysyttiin :D
En ole itse saanut hyvää sinihomejuustodippiä kuin Amarillossa, jossa tämäkin tuote tehdään käsin paikan päällä. Ja tosiaan, sinihomejuusto ei ole aurajuustoa, mutta toisinpäin kyllä.
Chilimajoneesi on samaa kuin ennen vanhaa Kotipizzassa. Ranchistä kuulin yhdeltä ystävältä, että hirveää, toinen taas tykkäsi, mutta sanoi samaa, että ihmeen paksua majoneesia oli.
Itse olen maistanut chiliä, joka on tuttua ja turvallista herkkua, ja sitten sinihomejuustodippiä, joka oli pahaa, niinkuin kaikki paitsi Amarillon herkku :D
Vierailija kirjoitti:
En kyllä käy jossain Kotipizzassa. Haluan isommat pizzat.
Iso pizza, sisältö ullatus!
Vierailija kirjoitti:
En ole itse saanut hyvää sinihomejuustodippiä kuin Amarillossa, jossa tämäkin tuote tehdään käsin paikan päällä. Ja tosiaan, sinihomejuusto ei ole aurajuustoa, mutta toisinpäin kyllä.
Chilimajoneesi on samaa kuin ennen vanhaa Kotipizzassa. Ranchistä kuulin yhdeltä ystävältä, että hirveää, toinen taas tykkäsi, mutta sanoi samaa, että ihmeen paksua majoneesia oli.
Itse olen maistanut chiliä, joka on tuttua ja turvallista herkkua, ja sitten sinihomejuustodippiä, joka oli pahaa, niinkuin kaikki paitsi Amarillon herkku :D
Joo siis tämä! Se amarillon dippi on hyvää
Sori, mutta mistä lähtien pizzaa on syöty dipin kanssa?
Minusta se sinihomejuustodippi oli tosi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Pidä pääsi kiinni! ... apina.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta mistä lähtien pizzaa on syöty dipin kanssa?
Itse ainakin leikkelen pitsan reunat irti ja dippaan ne siihen dippiin. Kotipizzalla on myös tuote nimeltä monsteri, ootko kuullut koskaan? Tulee ne taikinatangot siihen pitsan päälle ja dippi kuuluu pakettiin. Itse en vaan jaksa sitä monsteria koskaan syödä ja on se aika hintavakin niin hyvin käy noin kun ostaa vaan pizzan ja dipin kylkeen.
Ja mitä hemmetin väliä sillä on miten sen pizzan syö ja minkä kanssa? Jos joku tunkee vaikka siihen päälle mansikkahilloa niin antaa mennä vaan jos kerran tykkää, eikai se kenenkään muun elämään vaikuta :D ihme nillitystä.
Minä luotan enemmän Kotipizzaan kun karvakäsien paikkoihin. Dipeistä en välitä.
Valkosipulidippi on saman makuista kuin se valkosipulimajoneesi. Ja pulloihinkin palautettiin se vanha maku.
T. Kotipizzan työntekijä
Joskus tässä keväällä otin sen cheddar (tmv.) dipin ja se oli ihan ok. En ehkä uudestaan ottais kokeilematta ensin muita vaihtoehtoja, mutta kyllä siitä nyt hintansa verran maksoi. Tosin ko. pizza dippeineen tuli krapulaa korjaamaan niin voi olla kokemus vähän vertailukelvoton tavallisiin pizzeriakokemuksiin verrattuna.
Muuten tämän langan keskusteluun liittyen: kotipizza on toki kalliimpi ja pizzat aavistuksen pienempiä verrattuna muihin (pikaruoka)pizzerioihin, mutta omadta mielestä pizzojen koostumus on miellyttävämpi ja laatu tasaisempi niin mielelläni siellä asioin.
Long Island on vähän erilainen kuin aiemmin. Tämä tuli järkytyksenä, mutta ei se uusikaan pahaa ole.
Miksi ne muuten uudistettiin?
En kyllä käy jossain Kotipizzassa. Haluan isommat pizzat.