Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulento oli huijaus! Kuussa ei ole käyty.

Vierailija
02.08.2017 |

Asiaan on todisteita

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne kaikki lennot huijauksia?

Vierailija
2/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen peilin sinne sitten on vienyt johon itsekin olen opiskeluaikanani heijastanut laserilla valoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Kuka sen peilin sinne sitten on vienyt johon itsekin olen opiskeluaikanani heijastanut laserilla valoa?

No v*ttu vaikka kuu-ukko. Jos jo noin lyhyessä viestissä ehdit kielioppivirheisiin sortua, niin ei ole mitään syytä uskoa, että sinä osaisit johonkin kuussa sijaitsevaan peiliin laserilla valoa heijastaa.

4/10 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuu on juustoa. Isäni aikoinaan kertoi niin ja uskon todellakin häntä mieluummin kuin joitain ulkopuolisia valehtelijoita jotka ovat Yhdysvaltojen palkkalistoilla.

Vierailija
5/10 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaan on todisteita

Kerro toki edes yksi uusi "todiste", jota ei olisi jo ammuttu alas ankkana miljoona kertaa.

Vierailija
6/10 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuu-ukko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaan on todisteita

Kerro toki edes yksi uusi "todiste", jota ei olisi jo ammuttu alas ankkana miljoona kertaa.

Ankka!

Vierailija
7/10 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski

Vierailija
8/10 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viety aluksella. Ihmisiä ei tarvittu.

Vierailija
9/10 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usalla ja neuvostoliitolla oli melkoinen avaruuskisa käynnissä tuohon aikaan. Mitä luulet oliko NL:n teleskoopit suunnattu kuuhun kun siellä käytiin. Jos NL ei olisi havainnut ihmisiä kuun pinnalla niin luuletko etteikö siitä olisi revitty otsikoita ympäri maapallon..

Vierailija
10/10 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usalla ja neuvostoliitolla oli melkoinen avaruuskisa käynnissä tuohon aikaan. Mitä luulet oliko NL:n teleskoopit suunnattu kuuhun kun siellä käytiin. Jos NL ei olisi havainnut ihmisiä kuun pinnalla niin luuletko etteikö siitä olisi revitty otsikoita ympäri maapallon..

Selittäkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi