Kuulento oli huijaus! Kuussa ei ole käyty.
Kommentit (10)
Kuka sen peilin sinne sitten on vienyt johon itsekin olen opiskeluaikanani heijastanut laserilla valoa?
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Kuka sen peilin sinne sitten on vienyt johon itsekin olen opiskeluaikanani heijastanut laserilla valoa?
No v*ttu vaikka kuu-ukko. Jos jo noin lyhyessä viestissä ehdit kielioppivirheisiin sortua, niin ei ole mitään syytä uskoa, että sinä osaisit johonkin kuussa sijaitsevaan peiliin laserilla valoa heijastaa.
Kuu on juustoa. Isäni aikoinaan kertoi niin ja uskon todellakin häntä mieluummin kuin joitain ulkopuolisia valehtelijoita jotka ovat Yhdysvaltojen palkkalistoilla.
Vierailija kirjoitti:
Asiaan on todisteita
Kerro toki edes yksi uusi "todiste", jota ei olisi jo ammuttu alas ankkana miljoona kertaa.
Kuu-ukko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaan on todisteita
Kerro toki edes yksi uusi "todiste", jota ei olisi jo ammuttu alas ankkana miljoona kertaa.
Ankka!
Tauski
Se on viety aluksella. Ihmisiä ei tarvittu.
Usalla ja neuvostoliitolla oli melkoinen avaruuskisa käynnissä tuohon aikaan. Mitä luulet oliko NL:n teleskoopit suunnattu kuuhun kun siellä käytiin. Jos NL ei olisi havainnut ihmisiä kuun pinnalla niin luuletko etteikö siitä olisi revitty otsikoita ympäri maapallon..
Vierailija kirjoitti:
Usalla ja neuvostoliitolla oli melkoinen avaruuskisa käynnissä tuohon aikaan. Mitä luulet oliko NL:n teleskoopit suunnattu kuuhun kun siellä käytiin. Jos NL ei olisi havainnut ihmisiä kuun pinnalla niin luuletko etteikö siitä olisi revitty otsikoita ympäri maapallon..
Selittäkää
Oliko ne kaikki lennot huijauksia?