Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistettiin lapset pihalle ja seurasi yllätys minulle.

Vierailija
02.08.2017 |

Täysi-ikäiset lapset saavat nyt kukin asumistukea joten jokainen laitettiin kotoa pois asumasta. Minulla ja miehelläni alkoi oikea seksi elämä. Mutta sitten mieheni kertoi että on käynyt vieraissa viimeisen 6 vuoden aikana jatkuvasti.
Se oli sellainen yllätys, en ollut huomannut mitään. Nyt sulatan asiaa tien päällä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se mieski pihalle. Sekin saattaa saada asumistukee sit...

Vierailija
2/5 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on nyt kokeneempi rakastelemaan sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa sit muuta kuin lusikat jakoon. Olet elänyt kuusi vuotta valheessa.

Ymmärtäisin jos olisi vaikka jollain reissulla haksahtanut, mutta pitää yllä kokonaista eri parisuhdetta teidän rinnalla on jo toinen juttu. Siitä en selviäisi.

Vierailija
4/5 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysi-ikäiset lapset saavat nyt kukin asumistukea joten jokainen laitettiin kotoa pois asumasta. Minulla ja miehelläni alkoi oikea seksi elämä. Mutta sitten mieheni kertoi että on käynyt vieraissa viimeisen 6 vuoden aikana jatkuvasti.

Se oli sellainen yllätys, en ollut huomannut mitään. Nyt sulatan asiaa tien päällä.

Oikein. Täysi-ikäisten kakaroitten ei kuulukaan asua enään kotona, vaan omissa asunnoissaan ja omatoimisesti kaikin puolin. Mulle ainakin ollu ihan tarpeeksi siinäkin sietämistä ja tekemistä että olen ne saanut täysi-ikäiseksi hoidettua ja huollettua ja sen jälkeen mun kuuluu saada oma elämä ja vapaus takaisin.

Lapset pienestä alkaen pilaa vanhempien välit niin seksuaalisessa mielessä kuin myös jaksamisenkin suhteen. Ei tarvi alottajankaan ihmetellä miksi mies on vieraissa käynyt, kun on itse tietysti heti lasten saamisen jälkeen nostanut ne miestään tärkeämmiksi ja antanut kaiken huomion heille suhdettaan mieheen laiminlyöden jopa tarkoituksella.

Vierailija
5/5 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän on nyt kokeneempi rakastelemaan sinua.

...joo... mieshän se rakastelee ja moni nainen makaa vaan lahnana alla.  Joskus kuvitellut ehkä väärin ja ajatellut että rakastelu on kahden ihmisen yhteistä toimintaa josta tykkäävät ja haluavat ja jossa kumpikin aktiivisesti mukana ottaa osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi