Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä huippumalli oikeasti ilman meikkiä

Vierailija
02.08.2017 |

Ja ilman myös mitään tekohärpäkkeitä ja filttereitä

http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201708022200302011_vd.shtml

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis

Vierailija
2/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso kuvaa, mutta ihminen on kauneimmillaan ilman meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin oikeasti ilman meikkiä.

Vierailija
4/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso kuvaa, mutta ihminen on kauneimmillaan ilman meikkiä.

Haluatko nähdä minun kuvan? Minulla valkea "lumikki" iho joka ei rusketu ollenkaan, mustat silmänalukset, maksaläiskiä poskissa (lääkäri luuli niitä mustelmiksi) ja cuperosa iho. Ilman meikkiä näytän siltä, kuin olisin juuri haudankaivajalta karannut.

Kun meikkaan ihon virheet piiloon näytän hyvältä.

Vierailija
5/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis oli ilman meikkiäkin. Iholla vähän punoitusta, mutta tavallaan se tekee herkemmällä tavalla kauniiksi kuin ns .virheetön tasainen iho. 

Yleensäkin luulen että ihmiset vähän liioittelee noiden ihovirheiden, kuten tummat silmänaluset tai couperosa, merkitystä rumentajana. Kaunis ihminen on kaunis niistä huolimatta, ehkä vähän unisemman näköinen kuin meikattuna mutta kaunis kuitenkin.

Itse olen valitettavasti sitä pahempaa laatua eli naaman muoto on ruma. Olen todella taitava korostus- ja varjostusmeikillä korjaamaan ongelmaa, joten muutos on todella säikäyttävä kun joku näkee minut ilman meikkiä.

Vierailija
6/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan normaali ihminen.

Voi kuinka rohkeaa!!!... Joopajoo.

Vierailija
7/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan normaali ihminen.

Voi kuinka rohkeaa!!!... Joopajoo.

No, on sillä varmaan vähän eroa, jos ulkonäöllään oikeasti elantonsa tienaava, joka on totuttu näkemään aina viimeisen päälle laittautuneena lataa meikittömän kuvan, kuin tavallinen kassan pirkko, joka muutenkin tapaa meikittä kulkea.

Eihän tuo mitään erityistä rohkeutta varmaan vaadi, mutta silti pidän tästä asenteesta, että on uskallusta koittaa muuttaa hyvin ulkonäkökeskeistä maailmankuvaa ja avata yleisön silmiä siihen, että ne mallitkin ovat aivan tavallisia ihmisiä ulkonäkö"virheineen".

Vierailija
8/8 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, luulin, että eka kuva oli se meikitön, ja aattelin että "joo, menettelee". Mutta sitten selasin alaspäin, näin sen oikean meikittömän kuvan ja olin ihan että "hyihele..." :D

Naiset, ne meikit on keksitty ihan tarpeeseen, käyttäkää niitä.