Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin itseni kiinnostumaan asioista?

Vierailija
02.08.2017 |

Miten motivoida itseä kun mikään ei nappaa? Mitä te muut teette?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamalla masennuksesi kuntoon.

Vierailija
2/7 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pohdin aika usein.

Mulla ikää nyt 31v ja silti kouluja käytynä vain lukio ja ammattikoulu.

Tulee vähän alemmuuskompleksi ja ahdistus kun tämän ikäisenä pitäisi olla nyt ihan vähintään amk tai yliopisto käytynä eli joku ura. Tuntuu usein siltä että en ole kiinnostava vastakkaiselle sukupuolelle kun ei löydy mitään hienoa ammattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin neuroleptien syömisen ja johan alkoi hotsittamaan.

Vierailija
4/7 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyväksyin, että tällainen minä vaan olen. En ole mitenkään ylpeä siitä, että olen kouluja käymätön, epäkulturelli, kirjoja lukematon epäsosiaalinen erakko. Helpotti kuitenkin kummasti. Toki tuo, että olen erakko, auttaa paljon, kun ei tarvitse kenenkään edessä tuntea huonommuutta. 

Vierailija
5/7 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hyväksyin, että tällainen minä vaan olen. En ole mitenkään ylpeä siitä, että olen kouluja käymätön, epäkulturelli, kirjoja lukematon epäsosiaalinen erakko. Helpotti kuitenkin kummasti. Toki tuo, että olen erakko, auttaa paljon, kun ei tarvitse kenenkään edessä tuntea huonommuutta. 

Tuo on totta mutta sitten kun alat käymään treffeillä niin totuus iskee vasten kasvoja:

"mitä sä teitkään työksesi"

"mikä olitkaan koulutukseltasi"

Vierailija
6/7 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta mutta sitten kun alat käymään treffeillä niin totuus iskee vasten kasvoja:

Olen edelleen erakko; en käy treffeillä. ;) En halua muuttaa asioiden tilaa mihinkään. Jos nyt joku toinen erakko sattuisi jossain yhteydessä minuun romanttisessa mielessä törmäämään ja ihastumaankin, niin kai se sitten hyväksyisi senkin, että olen matalapalkkaisella alalla. Ei se minusta mikään erityinen häpeä ole. Ketä ei miellytä, ei miellytä, mulle se ei ole ongelma.

Vierailija
7/7 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, jos/kun etsii itsensä kaltaista.

Mulla isompi ongelma, kun etsin kaltaistani saamatonta erakkoa, mutta kouluja on käyty ylemmän akateemisen loppututkinnon verran. Niitä ei taida olla muita tällä planeetalla, ei ainakaan lääkkeettöminä ja vapaalla jalalla. (Tarkoitan ettei ole laitoshoidossa.)

Mulla tekemättömyys johtunee siitä, että olen aikoinani rikkonut itseni liialla tekemisellä. Kroppa on kunnossa, mutta aivokemia ei tykkää mistään ankaraa keskittymistä vaativasta jutusta. Ja olen aika onnellinen tässä joutulasssa olotilassani. Toki pakolliset ja aiheelliset hommat hoidan, mutta harrastukset ovat enempi sellaista leijumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi