Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän mun synttäreitä ei koskaan kaverit muista?

Vierailija
01.04.2006 |

Kaikille muille järkätään yllätys synttäreitä ja muita mutta mua ei edes muisteta? Tuli vaan mieleen kun kukaan ei soittanut edes onnitellakseen:( Eipä ne ollu kun mun 30 sunttärit... Onnea minä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mitään yllärikemuja en kyllä tahtoisikaan..

Vierailija
2/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kakkonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa se että ei muisteta ollenkaan. Kuinkakohan paljon mullakin on mennyt aikaa ja rahaa kaikenmaailman kartig ja ratsastus, ravintola safka yllätyksiin muille? Mulle olis riittänyt se tekstari...

Vierailija
4/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans oon osallistunut mun kaveripiiris liki kaikkien milloin laivamatkayllärin ja milloin taas minkäkin lahjan ostoon mut viel yhtään kertaa mulle ei oo järkätty mitään. Kaikki kyl tietää et en tykkää ylläri laivamatkoist mut kun edes joskus vaix ruoan tarjois tai edes kortin ostais. Yleensä ovat sentään tekstarin lähettänyt mut tänä vuonna ei tullu edes niitä. Rupee tuntuun et mua muistetaan vaan silloin ku mun apua tarvitaan esim. lapsenvahdiks, tms. Sorry tää tilitys mut ottaa pattiin. Ja onnea kaikille tän päivän ja viel huomisenkin synttärisankareille.

Vierailija
5/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika masentavaa loppujen lopuksi!

Vierailija
6/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunnut mitään juhlia pitää vaan pointti oli se ettei kaverit edes muistanut koko syntymäpäivää. Enkä mä ainakaan rupea niitä muistuttaan saati et kakkua rupeisin tarjoon siitä hyvästä ettei edes muista. Ja mun kavereista jopa pari unohti tulla mun tyttären synttäreillä kun sattuivat olleen laivalla ryyppäämässä just silloin kun kutsut tekstasin eikä sitä puhelinta tiettykään myöhemmin tuu katottuu 2 viikon aikana. Hiukan kuullosti selittelyltä. Ja oishan se ihan kiva kun kaikille muille meidän porukast on järkätty jotain mut mun synttärit on yleensä unohdettu. Muistetaan vasta kun onn vihjassut et onnitellakkin saa ni vastataan vaan et aijaa, sori mä ihan unohdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän