Häiden ohjelma?
Näitä hää aloituksia on vaikka kuinka ja kerron tähän alkuun ensin lyhyesti: en ole hää hössöttäjä ja stressaaja. Menen ensi kesänä naimsiin ja haluan vain rennot mukavat juhlat, jossa vierailla olisi hauskaa. En kaipaa mitään suurta luksusta häihini. En pidä hääleikeistä.
Mutta siis mitä ohjelmaa teidän häissä on ollut? Vieraita meillä 50. Ihan kamalan kalliita jotkut taikurit, koomikot yms enkä tiedä edes haluaisinko niitä. Mutta mitä? ruokailu, tanssit, seurustelu on itsessään ohjelmaa, mutta jotain olisi kiva keksiä jotain.
Kommentit (2)
Puheet ovat kivoja, kunhan tosisaan on hyvä puhuja. Luulen, että kummankaan suvusta/kavereista ei kukaan pidä mitään ihmeellistä puhetta (ellei nyt joku yllätä) mutta enemmän jopa luulen, ettemme kuule yhtään puhetta.. Siksi joku pieni ohjelmanumero olisi kiva. Tai sitten pitää itse kehitellä puhe :D
-ap
Soitto- ja lauluesitykset ovat minusta aina parasta ohjelmaa. Sitten voi toki olla puheita yms. mutta nekin toki vaativat hyvän puheen. Kaikki perinteiset leikit ovat aivan kamali joten minä pelaisin mieluummin vaikka bingoa.