Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyyliasiantuntijat! Minkä värinen reppu (muu kuin musta tai beige!) sopisi punaisen talvitakin ja musta-beigejen talvikenkien kanssa?

Vierailija
30.07.2017 |

Älkää siis ehdottako mustaa, sillä haluaisin vaihtoehtoja mustalle ja beigelle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan nyt. Sinäkö täällä tehtailet näitä talvi sitä ja talvi tätä -aloituksia?  Tiedoksesi, että nyt on kesä ja muutama meistä (kuten minä) emme ole vielä ehtineet edes kesälomaa pitää. Mene muualle kyselemään. Esim. facessa on se Sydämeeni joulun teen -ryhmä. Siellä suunnittelevat joulua jo täyttä häkää. Mene sinne kyselemään äläkä pilaa muiden kesää!

Vierailija
2/3 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan nyt. Sinäkö täällä tehtailet näitä talvi sitä ja talvi tätä -aloituksia?  Tiedoksesi, että nyt on kesä ja muutama meistä (kuten minä) emme ole vielä ehtineet edes kesälomaa pitää. Mene muualle kyselemään. Esim. facessa on se Sydämeeni joulun teen -ryhmä. Siellä suunnittelevat joulua jo täyttä häkää. Mene sinne kyselemään äläkä pilaa muiden kesää!

Anteeksi jos kysymykseni loukkasi jotakuta. Ehkä olisi pitänyt jättää sana talvi pois, niin olisin voinut saada vastauksiakin kysymykseeni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellä vannetta, palsta ei ole sinun. Älä avaa vuodenaikaketjua, jos noin kivistää. Toppatakin kanssa sopii reppu jotenkin, viininpuna-beigen voisi jostain löytää. Tilava olkalaukku olisi tyylikkäämpi.