Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet vaikuttavat kiinnostuneilta, mutta eivät tee aloitteita

Vierailija
30.07.2017 |

Missä vika? Eilenkin moni mies katseli minua baarissa ja juttelivat, mutta kukaan ei kysynyt jatkoille. Tiedän, että en ole kauhean vastenmielisen näköinen tai muutenkaan kauhea. Olisi kiva joskus saada seksiä! Onko jollekin sattunut samaa? Pääsittekö ongelman ytimeen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeeksi suosittelen aloitteiden tekemistä itse, jos seksiä mieli tekee.

Vierailija
2/11 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, annanko sitten jotenkin tylyn vaikutelman kuitenkin. Haluaisin, että minua edes vähän vietettäisiin, en halua tyrkyttää itseäni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, annanko sitten jotenkin tylyn vaikutelman kuitenkin. Haluaisin, että minua edes vähän vietettäisiin, en halua tyrkyttää itseäni. Ap

luuletko, että miehet nauttii itsensä tyrkyttämisestä?

Vierailija
4/11 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu! Suurin osa miehistä kunnioittaa naisten pyhyyttä niin ettei edes uskalla ehdottaa seksiä ensi tapaamisella :D

Vierailija
5/11 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan enää jaksa yrittää naisia missään, kun olen saanut vain pakkeja. Katsella voin, mutta siihen se jää.

M33

Vierailija
6/11 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran monet vittumaiset pakit on tullut koettua että eipä huvita tulla juttelemaan saati ehdotella mitään. Katsominen nyt vielä mienee, siitä naiset harvemmin kimpaantuu, mutta sitäkin on tapahtunut.

Vierailija
7/11 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ymmärtänyt,että miehet nauttii jahtaamisesta - liian helppo nainen ei ole kiinnostava.

Vierailija
8/11 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 ap

Vierailija
9/11 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://is.mediadelivery.io/img/628/9562d18719f54e30963eeefe20cc40a6.jpg

Vierailija
10/11 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta kertaa on eräskin ihan kivannäköinen raksamies tuijotellut ja hymyillyt mulle kotimatkani varrella, mutta mitään muuta ei sitten näytä tapahtuvankaan...

Itse en kehtaa sanoa mitään kun tiedä onko edes suomalainen, harvemmin suomalaiset selvinpäin niin selkeästi osoittaa kiinnostusta joka kerta kun satutaan näkemään.

Vierailija
11/11 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet ittestäs vaa liikoja, siinä vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi