Yksi kommentti eilen sai taas pahan mielen.
Puolituttu mies arvio mut itseään vähän vanhemmaksi . ("Ethän sä nyt paljoo mua vanhempi voi olla") siis se tuli ihan luonnollisesti ja ei pahaa tarkoittaen ja mieskinn ihan ok tyyppi. Mutta se sattui silti. Nyt tuntuu että samapa tuo, meikkaile ja katso mitä syöt ja liiku ja hoida ulkonäkösiä. Vanha olet tai ainakin ikälopun näkönen. Jotenkin meni ilo elämästä.
Kommentit (13)
Tiedätkö kyseisen miehen iän vai arvioitko ulkonäöstä?
Itse olen aiheuttanut hymyä ja hyvää mieltä tuolla kommentilla. Toki ne naiset sitten ovatkin mua 20-30 v vanhempia.
Kylläpä ihmisillä herkästi menee ilo elämästä nykyään. Ei voi kuin ihmetellä.
En nyt ulkoista tätä miestä elämästäni, hän ei ole mikään suuri tuttava. Tunnettu vuosia hänet ja perheensä. Hän vaan on henkilö joka nyt puhuu paljon ja sanoo mitä ajattelee. Mies on kanssani ehkä saman ikäinen tai muutamia vuosia vanhempi.
Kaikki me vanhenemme. Ihmiseten pitäisi lakata olemasta niin pinnallisia. Ihan kuin nuoruus ja kauneus olisivat kunnollisen elämän edellytykset. Nuoruus on lyhyt vaihe elämässä ja sen jälkeen on elämää kurttuisena jäljellä vielä vuosikymmeniä. Pitäisikö koko se aika vain pahoitella sitä, ettei ole enää nuori?
Huoh. Mitä pahaa oman ikäiseltä näyttämisestä on? Tai ylipäätään, miksi pitäisi näyttää nuorelta tai nuoremmalta mitä on. En käsitä!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aiheuttanut hymyä ja hyvää mieltä tuolla kommentilla. Toki ne naiset sitten ovatkin mua 20-30 v vanhempia.
No menee kyllä jo piruilun puolelle jos joku 20v kolli laukoo tollassia 40 tai 50vee rouville.
No mikä teidän kahden ikäero sitten on? Minulle taas uusi esimies huudahti illanistujaisissa "kuinka vanha sä oikein olet?". Otin sen kyllä positiivisesti, ilmeisesti siis vaikutan nuoremmalta kuin olen. Esimies on minua 5vuotta nuorempi.
Ystäväni on hyvin samannäköinen kuin minä. Lapsuudesta saakka olemme kaveeranneet ja varmaan ilmeet, eleet ja tyylikin on hyvin samankaltainen.
Hän on minua kaksi vuotta nuorempi.
Eikös joku törppö baarissa tullut meidän pöytään (pyytämättä tietenkin) ja alkoi länkyttää minulle, että varmaan olet pikkusisko.
Huomasin, että ystävä pahoitti mielensä todella. Vaikka eihän tuo nyt edes niin paha ollut, kun kyseessä vain kaksi vuotta oikeaa ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Puolituttu mies arvio mut itseään vähän vanhemmaksi . ("Ethän sä nyt paljoo mua vanhempi voi olla") siis se tuli ihan luonnollisesti ja ei pahaa tarkoittaen ja mieskinn ihan ok tyyppi. Mutta se sattui silti. Nyt tuntuu että samapa tuo, meikkaile ja katso mitä syöt ja liiku ja hoida ulkonäkösiä. Vanha olet tai ainakin ikälopun näkönen. Jotenkin meni ilo elämästä.
Näin miehenä saa kyllä tottua naisten ala arvoisiin kommentteihin jatkuvalla syötöllä. Viime viikollakin oli yksi söpö ulkomaalainen tyttö pyytämässä numeroani. Siihen sitten hänen suomalainen vähemmän kaunis (vähän kaksoisleukaa jne) heitti että hyi vit, miten sä tosta voit olla kiinnostunut. Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Mitä pahaa oman ikäiseltä näyttämisestä on? Tai ylipäätään, miksi pitäisi näyttää nuorelta tai nuoremmalta mitä on. En käsitä!
Ei tarvitse nuoremmalta näyttää mutta ei vanhaltakaan kun ei mielestään ole vielä vanhus. Vaikka johan me naiset ollaan yli 40v vanhuksia joidenkin miesten mielestä.
Tokaisu vain tuntui pahalta kun olen tuntenut eläväni mukavaa keski-iän aikaa ja ajatellut että elämääkin vielä "on".
On törkeää keneltäkään kommentoida toisen ikää ellei tämä henkilö itse sitä nimenomaan pyydä. Tuttavasi on moukka, ja ajattele, että itse olet fiksumpi, hän junttimainen mies ja elät omaa elämääsi. Ulkoista tuollainen ihminen elämästäsi, et ole sen arvoinen.