Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimuksen mukaan naiset nolostelevat..

Vierailija
30.07.2017 |

työpaikoillaan kakkoshädällä käymistä.miksi on näin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin miksi näin? Koska se on noloa. Kuuluu ääniä ja haisee. Minua nolottaa vessassa piereminenkin työkavereiden kuullen.

Vierailija
2/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan nyt on niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa kanssa vaikka olen mies..

Vierailija
4/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin samam tutkimuksen.

Vierailija
5/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tutkimuksen mukaan?

Vierailija
6/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se inhottavaa. Meillä töissä sairaalan osastolla henkilökunnan wc on kanslian vieressä. Työkavereita, potilaita ja omaisia oven takana. Kuuluu kyllä, jos vaikka ilmavaivoja tai ripulit pörähtää.

Vierailija
7/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vessojen sijoitteluun pitäisi oikeasti käyttää enemmän mietintää.. ihan hirveetä jos wc on esim vaikka taukohuoneen seinän takana, eihän siellä voi käydä jos joku istuu eväillään. Kaikki kuuluu. Wc pitäisi aina sijoittaa kauas, täysi rauha siellä asioiville. Eikä myöskään häiritse äänet yms niitä ketkä sen wc:n ulkopuolella joutuis olemaan,.. Tai sitten musiikkia tms soimaan kajareista veskiin, tämäkin auttaa jo vähän.

Vierailija
8/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin nolottaa. Työpaikkamme vessa on suoraan esimiehemme työhuonetta vastapäätä, jos on isompi hätä niin herkästi pääsee myös ääniä, ja äänet sitten kantautuu ties minne asti...

Kyllä minä silti asiani teen jos isompi hätä töissä tulee, ei nolous minua silleen estä. Mutta koitan kyllä kattoa rauhallisen hetken ettei muitakin ole vessoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän