Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä merkit markettien kasvohoitotuotteista laadukkaimmat?

Vierailija
30.07.2017 |

Otsikossa kysymys jo olikin. Mitkä näistä ihan ruokakaupassa myytävistä kasvohoitotuotteista on laadukkaimpia merkkejä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on hyvä se heidän oma Cien-sarjansa.

Lumenen tuotteita myydään marketeissa, ja ne ovat aina hyviä.

Vierailija
2/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin cien, hinta ja laatu kohdallaan. Silmämeikin poistoaine ihan loistotuote. Ja eikös se naamarasvakin voittanut testeissä monta kertaa kalliimmat tuotteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Lumenen tuotteista inhottavia finnejä. Pahimpia on puhdistusmaidot. Ihan shittiä. Mutta Pirkan tuotteet on kyllä ihan parhaita.

Vierailija
4/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jojoba tai argan öljy on toiminut tuhat kertaa paremmin.

Vierailija
5/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien on ihan halpiksista laadukas.

Vierailija
6/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan löytänyt markettikosmetiikasta apua rasvaisen ihon kiiltelyyn?

Vierailija
7/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla myös sanomaan cien. Kuoriva kasvojenpuhdistusaine ja aqua moisturiser on ihan parhaita!

Vierailija
8/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean Daily Essentials Sensitive päivä- ja yövoide on mielettömän hyvät olleet mulle, hinta alle 10 euroa. Ja minulla siis hiukan atooppinen, herkästi punoitteleva couperosaiho, jolla on taipumus kiillellä ja otsasta talvella kuivuessaan hilseillä. Pari vuotta olen noita käyttänyt ja hilseilyä ei ole ollut enää ollenkaan. Nivealta myös käytän herkän ihon kasvovettä ja sellaista keltaista pallukkaseerumia ja yhtä toista seerumia jota en muista nyt. 

Kasvojen puhdistukseen käytän LV:n leveässä tuubissa olevaa ainetta, muista markettituotteista on tullut reaktioita.

Erisanin kosteusvoiden on vartalonhoidossa hyvä, siis se lotion-tyyppinen isossa pullossa.

Huuliherpes iskee herkästi minulla etenkin kesällä auringossa oltua ja talven pakkasilla. Blistexin medilip lip balm on ollut pelastus. Olen sipaissut sitä myös silmäluomiin, jos huomaan että niitä alkaa pistellä tai kutitella (olivat joskus talviaikaan aivan verillä) ja toimii.

Kirjavan ihon tasoittamiseen käytän Lumenen natural code skin perfectoria jo ties miten monetta vuotta, huipputuote ja hinta jää reilusti alle 10 e. 

Käsivoiteena Natusan 24 hour ja jalkavoiteena Rainbow on olleet hyviä. Monia kokeiluja olen tehnyt muilla markettituotteilla, nuo on valikoituneet parhaaksi tällaiselle erittäin kuivakätiselle ja -jalkaiselle vähän hikoilevalle tyypille :).

Vierailija
9/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal ja garnier. Kannattaa katsoa amazonista asiakkaitten arviot yksittäisistä tuotteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi