Kokemuksia nivean rasvaisen ihon kasvohoitotuotteista, toimivatko?
Olen tähän asti käyttänyt madaran rasvaiselle iholle tarkoitettuja kasvohoitotuotteita, mutta nyt tulot tulevat laskemaan niin paljon, ettei niitä ole enää varaa ostaa.
Oisko täällä kokemusta noista nivean tai muista marketissa myytävistä rasvaisen ihon kasvohoitotuotteista, että auttavatko kiiltelyyn vai ovatko yhtä tyhjän kanssa?
Kommentit (4)
Ap, et tule saamaan yhtä hyvää ihoa markettikamalla kuin Madaran tuotteilla.
Vierailija kirjoitti:
No itselläni on Garnierin puhdistusgeeli, toimii ihan hyvin, minulla on tosin sekaiho. Eli tosi isot ihohuokoset ja kasvot rasvoittuu todella todella nooeasti. Mutta talvisin halkeilee ja on superkuiva. Pakko kysyä noista Madairan tuotteista, onko ne hyviä? Auttaako kiiltelyyn ja supistaako ihohuokosia?
Mä oon ollu tosi tyytyväinen näihin madaran rasvoittuvan ihon tuotteisiin. Oma ihoni todella kiiltelevä ja se on suurin ongelma, finnejä ja mustapäitä ei ole pahemmin koskaan ollut rasvaisesta ihosta huolimatta. Nämä oikeasti supistaa ihohuokosia ja on vähentänyt kiiltelyä huomattavasti. Ennen aloitusta ihohuokoseni olivat todella isot, nyt ihan selkeästi pienentyneet lähes olemattomiksi.
Sillon kun nämä aloitin niin alkuun muistaakseni ihon kiiltely tuntui jopa lisääntyvän, mutta noin kuukauden käytön jälkeen alkoi huomata selkeästi eron. En millään näistä haluais luopua, koska ollut todella tyytyväinen, rahallisest ei vaan olis tulevaisuudessa varaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, et tule saamaan yhtä hyvää ihoa markettikamalla kuin Madaran tuotteilla.
Tätä vähän pelkäänkin, vaikka netistä olen lukenut, ettei kaikki halvat ois huonoja..
ap
No itselläni on Garnierin puhdistusgeeli, toimii ihan hyvin, minulla on tosin sekaiho. Eli tosi isot ihohuokoset ja kasvot rasvoittuu todella todella nooeasti. Mutta talvisin halkeilee ja on superkuiva. Pakko kysyä noista Madairan tuotteista, onko ne hyviä? Auttaako kiiltelyyn ja supistaako ihohuokosia?