Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisimmat hygieniatavat-/tottumukset joita on puolisollasi tai jollakin tutullasi?

Vierailija
29.07.2017 |

Mun serkku kertoi, että hänen miehensä suihkuttaa aina deodorantin paidan kainaloon, ei siis suoraan sinne kainaloon kainaloon, koska kaikki deodorantit "aiheuttavat hänelle muka ihottumaa". Sen takia suihkuttelee paidan päälle.

Ja suihkussa käydessä pesee kainalot pelkällä vedellä. Joo, mä kuuntelin että yhhhh.... vihdoin mulle selvisi, mistä tän serkun miehen sanoisinko erikoinen "ominaistuoksu" saa alkunsa. 🤢

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisinta on käydä joka päivä suihkussa kaksi kertaa.

Lynkkausta odotellessa.

Vierailija
2/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesee mun intiimialueen pesuaineella oman alapäänsä, ei suostu uskomaan että se on naisille tarkoitettua. Ei usko vaikka purkin kyljestä näyttäisi aineen ph:n olevan 3,5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin tulee suihkussa käytettyä mitään muita pesuaineita kuon shamppoota päähän. Ainoastaaan jos olen erityisen likainen ja hikinen. Tämä siis tuohon kommenttiin vähän yläpuolella.

Vierailija
4/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pesee mun intiimialueen pesuaineella oman alapäänsä, ei suostu uskomaan että se on naisille tarkoitettua. Ei usko vaikka purkin kyljestä näyttäisi aineen ph:n olevan 3,5

Meneekö miehen vehje pilalle kun pesee "naisten" tuotteella? Eipä kuule miestenkään ole hyvä intiimialueitaan kuurata jollain shampoolla. Se alhainen ph on hyvä miehellekin.

Vierailija
5/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun serkku kertoi, että hänen miehensä suihkuttaa aina deodorantin paidan kainaloon, ei siis suoraan sinne kainaloon kainaloon, koska kaikki deodorantit "aiheuttavat hänelle muka ihottumaa". Sen takia suihkuttelee paidan päälle.

Ja suihkussa käydessä pesee kainalot pelkällä vedellä. Joo, mä kuuntelin että yhhhh.... vihdoin mulle selvisi, mistä tän serkun miehen sanoisinko erikoinen "ominaistuoksu" saa alkunsa. 🤢

Mä en koskaan käytä pesuainetta iholle tai kainalolle ja en haise tippaakaan oudolle tai pahalle paitsi jos vedän hikitreenin. Ja iho pysyy kunnossa kun en poista ihon luonnollisia rasvoja.

Vierailija
6/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan käytä pesuainetta iholle tai kainalolle ja en haise tippaakaan oudolle tai pahalle paitsi jos vedän hikitreenin. Ja iho pysyy kunnossa kun en poista ihon luonnollisia rasvoja.

Sä et vaan taida itse haistaa omaa hajuasi.... yök.

Vierailija
7/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimialueen pesuaine? Kaikkea sitä kuuleekin kun ennen vanhaan riitti pelkkä vesi...

Vierailija
8/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa kaksi kertaa viikossa. Vaihdan vaatteet vain myös sen kaksi kertaa viikossa ja yön aikana vain tuuletan ne vaatteet. En myöskään käytä saippuaa keholle ja pesen hiukset vain shamppoolla. Meikit puhdistan vedellä ja saippualla ja laitan hieman rasvaa naamaan.

Vierailija
9/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olen saanut usein kehuja varsinkin miehiltä että tuoksun hyvälle. Varsinkin tämä nykyinen miesystävä tykkää nuuhkia kun tuoksun vain puhtaalle ja luonnolliselle iholle. Käytön siis hajusteetonta antiperspiranttia ainoastaan.

Vierailija
10/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en siitä tiedä, että onko tämä niin outoa loppujen lopuksi. Kannan käsidesiä mukanani kaikkialle, ja käytän sitä vähän väliä - etenkin, jos olen koskenut yleisiin pintoihin. Esimerkiksi salilla pesen treenin jälkeen käteni paljolla saippualla, jonka jälkeen vielä erikseen käsidesillä. Painan myös kaikkia nappeja (esim. hissi) sormi taitettuna, eli etten vahingossakaan koske niihin sormenpäilläni.

Suihkussa minun on pakko käydä joka päivä, treenipäivinä 2x. Pesen hiukseni shampoolla ja hoitoaineella, vaikka tiedän ettei kannattaisi. En kuitenkaan voi sietää likaa.

Asuntommekin imuroin lähes päivittäin ja siivoan pinnat joka päivä. Wc:n putsaan pariin kertaan viikossa.

Onneksi mieheni käyttää myös käsidesiä, eikä hän muuta kuin tykkää siivousvimmastani (sillä hänen ei täydy siihen osallistua :D).

Vierailija
11/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en siitä tiedä, että onko tämä niin outoa loppujen lopuksi. Kannan käsidesiä mukanani kaikkialle, ja käytän sitä vähän väliä - etenkin, jos olen koskenut yleisiin pintoihin. Esimerkiksi salilla pesen treenin jälkeen käteni paljolla saippualla, jonka jälkeen vielä erikseen käsidesillä. Painan myös kaikkia nappeja (esim. hissi) sormi taitettuna, eli etten vahingossakaan koske niihin sormenpäilläni.

Suihkussa minun on pakko käydä joka päivä, treenipäivinä 2x. Pesen hiukseni shampoolla ja hoitoaineella, vaikka tiedän ettei kannattaisi. En kuitenkaan voi sietää likaa.

Asuntommekin imuroin lähes päivittäin ja siivoan pinnat joka päivä. Wc:n putsaan pariin kertaan viikossa.

Onneksi mieheni käyttää myös käsidesiä, eikä hän muuta kuin tykkää siivousvimmastani (sillä hänen ei täydy siihen osallistua :D).

OCD?

Vierailija
12/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaihdetaan lakanat suunnilleen kolmen kuukauden välein. 

Tyynyliina useammin kyllä. Mutta meillä on aina puhtaat pyjamat ja käydään tietysti ennen nukkumaanmenoa suihkussa. Ei minusta ole sen enempää tarvetta. 

Ällöttääkö?

Vierailija
13/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On outoa. Eikä ole tervettä, eikä ihan terveellistäkään tuollainen hygieniahysteria.

Vierailija
14/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olen saanut usein kehuja varsinkin miehiltä että tuoksun hyvälle. Varsinkin tämä nykyinen miesystävä tykkää nuuhkia kun tuoksun vain puhtaalle ja luonnolliselle iholle. Käytön siis hajusteetonta antiperspiranttia ainoastaan.

Havaittu näin kesällä kun treenaa ja muutoinkin hikoilee enemmän että hiki lakkaa haisemasta.  Silti vaikka ei käytä mitään.

Vierailija
15/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen vessan ja kylppärin joka päivä lattioita myöten. 

Ja ovenkahvat asunnossa ainakin pari kertaa viikossa. Monet pitävät liiallisena, mutta ei tähän ajallisesti mene paljon mitään. 

Lattioita pesen sitten harvemmin kuin monet muut. Kävellään kengilläkin sisällä, mikäli ovat kuivat. Pieniä ei perheessä enää ole. Lattialla olevat vauvat tietysti edellyttävät puhtaita lattioita. 

Vierailija
16/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et vaan taida itse haistaa omaa hajuasi.... yök.[/

Tai sitten vaan oma nenä tottuu siihen omaan hajuun. Niinkuin ei navetan työntekijätkään haista enää sitä navetan hajua, kun nenä on tottunut siihen. Kaikki muut kyllä sitten haistaa.

Havaittu näin kesällä kun treenaa ja muutoinkin hikoilee enemmän että hiki lakkaa haisemasta.  Silti vaikka ei käytä mitään.

Vierailija
17/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pese yleensä kainaloita tai ihoa muutenkaan muulla kuin vedellä - saippuaa käytän vain jos olen oikein likainen, tai hiki on päässyt kunnolla pinttymään esim. koko päivän raskaiden ulkotöiden aikana. Tuore hiki ja tavislika lähtee ihan tarpeeksi hyvin vedellä, ja iho pysyy parempana - terve iho on myös huonompi kasvualusta hajuja ym aiheuttaville pöpöille.

Itseäni suorastaan ärsyttää joskus miehen pakkomielle päästä aina aamulla suihkuun ennen kuin on kykenevä lähtemään mihinkään. Mies ei yleensä hikoile öisin eikä siis mitenkään yleensä haise aamulla, eikä ihokaan ole rasvoittuva. Kyse ei ole siis hyvästä hygieniasta vaan ainoastaan piintyneestä tavasta, sillä toisaalta jos ei mennä mihinkään, niin pystyy mainiosti olemaan ilman suihkua, ja sitten taas nukkumaan tunkee kyllä vaikka baarin ja koko päivän hikoilun hajuisena, mikä itsestäni on ällöä - petiin pitää mennä puhtaana ja lakanoiden pitää olla puhtaat.

Miehen mielestä taas minä olen hullu, kun vaihdan käsipyyhkeet oikeastaan joka kerta kun panen pyykkikoneen pyörimään, kylpypyyhkeen vaihdan kerran tai kaksi viikossa ja lakanat aina viikonloppuisin. Hänestä ihan turhaa, puhtaitahan me ollaan kuulemma kun niihin pyyhitään ;) Mutta kyllä sen vaan hajusta huomaa, jos samaa pyyhettä on käytetty viikko tolkulla.

Vierailija
18/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet pesuun yhden käytön jälkeen, vaikka eivät olisi yhtään likaantuneet... Pahus sitä pyykin määrää.

Vierailija
19/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvin suorasukainen sisko, joka todellakin huomauttaa kaikista hajuista yms. Mutta eipä ole koskaan mitään sanonut, vaikka en suihkusaippuaa juuri käytä paitsi jos olen oikein poikkeuksellisen likainen. Jos lika ei ole pinttynyt, niin usein pelkkä vesi riittää. Ei se hiki mitään tervaa ole jota pitäisi hinkata ihosta niin että nahkakin lähtee.

Vierailija
20/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin epäekologisia tapoja monet tietysti. Ja täysin turhia terveyden kannalta jopa päinvastoin esim. tuo käsidesillä lotraaminen. 

Sitä tarvitsee vain erityistä hygieniaa vaativissa oloissa mm. sairaalassa. 

Minulla ei oikein tähän ketjuun ole muuta sanottavaa. Käsittääkseni tapani ovat täysin normaaleja. 

Ehkä tuo, että aamulla pitää päästä aina suihkuun on minun juttuni kyllä. Se kestää vain kaksi minuuttia, mutta tärkeä päivänaloitus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme