Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko naisiin koskaan tälläinen suora lähestymistapa?

Vierailija
29.07.2017 |

Esim. baarissa jos mies lähestyy lainilla "Kivat kengät, haluutko lähtee panemaan"? Toimiiko koskaan? Onko naisilla tarpeeksi pilkettä silmä kulmassa tälläiseen?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ainakin tuollainen itsevarmuus tenhoaa, mutta ei kaikkiin.

Vierailija
2/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii yhtä hyvin kuin "ei kiitos, minua ei kiinnosta mennä panemaan" humalaiselle miehelle. Eli ei toimi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi.

Vierailija
4/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleen vastailu on noloa, ap.

Vierailija
5/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisit siis minulta lopuksi: Toimiiko koskaan?... En minä voi tietää sinun kikkelin toimivuutta ja tulevaisuutta.

Vierailija
6/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
7/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna saattaisi toimiakin, jos kysyjä olisi riittävän kiinnostava ja itse olisin riittävän puutteessa.

Vierailija
8/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet joku julkkis. Muuten tarvitset komeutta joilla naiset itse hakeutuat seuraasi.

Vierailija
9/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähinnä laivalla juhliessa muutaman kerran ollut sellaisessa mielentilassa, että jos joku sopivan näköinen haluaisi kanssani tehdä jotain, voisin lähteä mukaan heti. Kuitenkin tilanne on hyvin harvinainen.

Joten en usko että tapasi toimii kovin helposti, mutta hyvällä tuurilla saatat kerran elämässäsi osua just siihen yhteen naiseen joka sattuu olemaan vähän desperate ja riittävän humalassa lähteäkseen tuntemattoman miehen kanssa johonkin.

Vierailija
10/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii kyllä niihin, jotka ylipäätään ovat lähdössä.

Vierailija
11/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen olemuksesta ja ulkonäöstä sekä naisen asenteesta irtoseksiin.

Vierailija
12/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimisi minuun enkä tunne ketään naista, joka ei pitäisi suoraa seksiehdotusta täysin uppo-oudolta tyypiltä moukkamaisena käytöksenä. Mutta varmaan jostain joku sellainenkin nainen löytyy, eli jos ei haittaa saada pakkeja, jopa hyvin ikäviä sellaisia, niin voit toki alkaa kokeilemaan. Sen takaan, että monet monituiset pakit tulet saamaan, mutta sitä ei voi taata, että läheskään kaikki naiset viitsisivät antaa niitä pakkeja ystävällisesti taikka asiallisesti. Jos se ei sinua haittaa, niin siitä vaan. Mutta turha sitten tulla palstalle kitisemään jos saat käsilaukusta päähäsi, haukut niskaasi tai sinusta valitetaan portsarille.

Vierailija
13/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jos ehottelisit niin lährettäis saman tien nussimahan poikien pisulaarille.

Pirjo Porvoost 157cm/155 kg

Vierailija
14/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee yhtäkkiä noin sanomaan, en ehkä lämpiäis. Parin juoman ja jutustelun jälkeen jossa mies edes teeskentelisi vähän olevansa muunkin kuin nopean reiän perässä, vois kyllä tehota.

Vierailija
15/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on itsevarma ja huumorintajuinen niin toimii. Jos taas itsestään liikoja luuleva primadonna (kuten tässä ketjussa näkyy) niin ei.

Vierailija
16/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on itsevarma ja huumorintajuinen niin toimii. Jos taas itsestään liikoja luuleva primadonna (kuten tässä ketjussa näkyy) niin ei.

En usko että tässä on kyse naisten liiallisesta itsevarmuudesta, vaan Ap:n sosiaalisten taitojen puutteesta.

Vierailija
17/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleen vastailu on noloa, ap.

Typerys, provosin.

Vierailija
18/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi läppänä menisi. Panoa siitä ei tulis, mutta naurut kyllä.

Vierailija
19/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toiminut.

Vierailija
20/24 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että onnistumisprosentti on ehdottajasta ja kohteista riippuen 6% - 0%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän