Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisesta astiastosta nainen tarjoaa kahvia/teetä merkitsee paljon!

Vierailija
29.07.2017 |

Muumimukista ihastukselle? Ei ei ja ei.

Ja jos ei kotona kunnon serviisiä ole, onko siellä mitään muutakaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mulla ei ole, mitä se merkitsee? Minulla on vain yksi muovikuppi, itselle, kertiksestä varmaan tarjoaisin sitten, tosin niitäkään ei kyllä ole.

Vierailija
2/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttömukista, missä huoltoaseman  logo, senkin hienostelija!

Kato Dooris se on toisenlainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on! Kunnon emäntä nappaa Myrna-astiaston kaapin eturivistä ja tarjoilee niistä!

Vierailija
4/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä hirveempää olis jos mies tarjoais minulle muumimukissa teetä kotonaan.

Vierailija
5/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi. Minä olen ostanut aina serviisini oman maun mukaan miettimättä mitä se henkilö ajattelee jolle niistä jotain kenties tarjoan. Minähän niitä kuppeja ja kippoja päivittäin kattelen ja käytän.

Vierailija
6/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kupin mallilla ja merkillä ei ole mitään väliä. Sillä on merkitystä, että kuinka nopsaan pöksyt valahtavat lattialle. Väitän, että suurin osa miehistä ei piittaa kupeista paskan vertaa.

t. Mies 47

Vierailija
7/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole miehet valitelleet. Ovat tulleet toisellekin kupilliselle..

Vierailija
8/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, ei näin.

Kuppi on aina oikein. On vain mahdollista, että sitä tarjottiin väärälle henkilölle.

Vierailija
9/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle tarjoaisin ehdottomasti pahvimukista, jossa on reikä pohjassa. 

Vierailija
10/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarjoilisi todellakaan muumimukista kahvia miehelle. Enkä juomalasista viiniä. Kyllä oikeat astiastot täytyy olla hetkeen kuin hetkeen:)

Vierailija
11/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muumimukeja, valkoista Teemaa, Lumi kahvikupit, Portpomeironin kupit, vihreetä Teemaa, Ib Laursenin Casablanca mukit ja yks portugalilainen Stockalta ostettu kahviserviisi. Sitä Arabian Lumia on sekä mukit että pikkukupit. Käviskö joku. Ja vihreä Teema sekä mukit että matalat kupit.

Vierailija
12/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihanat Pip studion Love birds-mukit 😘

Vierailija
13/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa minä tarjosin kyllä muumimukista:D onneksi mies tykkää muumeista

Vierailija
14/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole miehet valitelleet. Ovat tulleet toisellekin kupilliselle..

Ilmoitatko verottajalle päiväkahvitteluistasi?

Vierailija
15/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odotakaan että wt on huolehtinut ensimmäiseksi perusasioista, kuten siitä että on arkiastiasto sekä parempi.

Vierailija
16/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis myrnat :D mut ovat sukulaisen varastossa kun en tykkää, ja omassa asunnossa ei ole tilaa varastoida!

Vierailija
17/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mutta mikä muu paremmin kuvastaisi tunteita ja olisi piilovihjailun aatelia, kuin Muumi-muki? Kun mies jöröttää, tarjoan Mörkö-mukista. Kun on leppoisa, tarjoilen Muumipappa-mukista (siitä jossa istuu koivun alla). Kun olen oikein rakastuneella mielellä, tarjoan vaaleanpunaista Rakkaus-muumi -mukia. Kun tuntuu että mies on vain käymässä kääntymässä ja lähdössä seuraavaan seikkailuun, on Nuuskamuikkunen paikallaan. Nipsua inhoan, joten se on byebye jos sellainen nirppanokka-vaikutelma tulee.

Itse olen joko vallattomalla Pikku-Myy -tuulella, pirtsakalla Mymmeli-päällä tai mammamaisella hoivapäällä ja senkin voin osoittaa mukilla.

Täytyisi olla tosi huonolla ja välinpitämättömällä päällä, jos tarjoaisin miehelle valkoista Teema-mukia. Se olisi selkeä suhteen loppu :P

Vierailija
18/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi mutta mikä muu paremmin kuvastaisi tunteita ja olisi piilovihjailun aatelia, kuin Muumi-muki? Kun mies jöröttää, tarjoan Mörkö-mukista. Kun on leppoisa, tarjoilen Muumipappa-mukista (siitä jossa istuu koivun alla). Kun olen oikein rakastuneella mielellä, tarjoan vaaleanpunaista Rakkaus-muumi -mukia. Kun tuntuu että mies on vain käymässä kääntymässä ja lähdössä seuraavaan seikkailuun, on Nuuskamuikkunen paikallaan. Nipsua inhoan, joten se on byebye jos sellainen nirppanokka-vaikutelma tulee.

Itse olen joko vallattomalla Pikku-Myy -tuulella, pirtsakalla Mymmeli-päällä tai mammamaisella hoivapäällä ja senkin voin osoittaa mukilla.

Täytyisi olla tosi huonolla ja välinpitämättömällä päällä, jos tarjoaisin miehelle valkoista Teema-mukia. Se olisi selkeä suhteen loppu :P

Luulen kyllä,että Hemuli ois sulle paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi