Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ihmisiä jotka ovat saaneet aknensa parantumaan/helpottumaan maitotuotteet pois jättämällä tai muulla ruokavaliomuutoksella?

Vierailija
29.07.2017 |

Tai tunnetko ketään? Netissä on paljon juttua että ruokavaliomuutos voisi auttaa akneen vaikka lääketiede ilmeisesti tällaiseen ei usko.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kaverillani iho parani merkittävästi, kun jätti maitotuotteet kokonaan pois.

Minulla auttaa sokerin jättäminen kokonaan pois. Maitotuotteista tulee kyllä vielä satunnaisia finnejä, mutta sokeri oli kaikista pahin. Kun jätän maidon kokonaan pois, iho klaaraantuu täysin muutamassa viikossa. En olisi uskonutkaan, että sellainen muutos on mahdollista. Valitettavasti en voi ihan kokonaan jättää maitotuotteita pois, koska jo sokerin jättäminen pois on vaikeaa.

Vierailija
2/7 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei auttanut minkäänlainen ruokavalio. Ainoastaan ihotautilääkärin määräämä A-vitamiinia sisältävä lääke tepsi. Mene sinäkin vain ihotautilääkärille äläkä turhaan käytä aikaasi poppakonsteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tutkimuksia korkeahiilarisen ruokavalion ja aknen yhteydestä.

Itselläni sokeriton ja viljaton ruokavalio paransi aknen. Maitoa en ole lapsuuden jälkeen juonut, mutta jugurttia ja juustoa syön edelleen.

Vierailija
4/7 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla helpottui iho-ongelmat ja varsinkin ihon rasvoittuminen kun jätin maitotuotteet aikalailla kokonaan pois. Ennenkään en niitä kamalasti käyttänyt mutta huomasin silti ihan selvän eron.

Joskus saatan juhlissa syödä kakkua jossa on kermavaahtoa, mutta siinäpä se.

Vierailija
5/7 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä kokeeksi pois valkoinen vehnä, riisi, sokeri, ja maitotuottet.

Muista varmistaa että saat tarpeeksi kalsiumia ruoastasi, muuten ei ole mitää vaaraa jättää pois noita ruoka-aineita.

Jos 3 kk aikana mitään muutosta ei tapahdu ihollasi, sitten ruokavalio ei auta sinua.

Vierailija
6/7 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mulla parani akne ja laihduinkin siinä samalla vajaat 5 kiloa.

Vierailija
7/7 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotuotteiden jättäminen pois auttoi huomattavasti. Käytän kyllä satunnaisesti esim. juhlissa, mutta arkielämässä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme