Jo on ala-asteelaiselle pojalle helppo ostaa uusia vaatteita kouluun
Kasa peruscollegehousuja ja kasa peruspitkähihaisia paitoja.
Jos tytölle joutus ostamaan vaatteita, se olis paljon vaikeampaa. Ensinnäkin kaikki tyttöjen vaatteet on jotain ihme hörhelö-tai kimallepläjäyksiä ja jos jotain tytölle sattuukin ostamaan kysymättä ensin hänen mielipidettään, niin heti on dramaqueen esillä. "Eiiii äiti eeeeiiiiii ihan tyhmiä vaatteita!!!!! Sen pitää olla semmonen ja semmonen eikä tommonen....."
Huoh.....onneksi mulla on vaan poikia. 😨
Kommentit (7)
Mun tytölle on ainakin ihan helppo ostaa vaatteita, niissä tarvitsee olla vain kissaeläimeen tai johonkin muuhun eläimeen viittaavaa printtiä, niin hihkuu innosta :)
Poika meillä krantumpi on, vaatteiden mukavuus tosi tärkeää. Ei sillä, ettenkö niitä osaisi ostaa, mutta silti.
Tää kertoo vaan että sun pojilla ei oo tyylitajuu
Lapset ovat yksilöitä. Osa pojista on hyvin tarkkoja vaatteistaan, osa ei välitä. Sama juttu tytöillä.
Minusta on helppoa ostaa tytölle vaatteita. Ei tarvi muuta kuin sanoa kyllä tai ei ja maksaa ostokset. Tyttö kun valitsee vaatteensa itse.
Karmee kana sä oot, kun puhut kokemuksesta ja sitä sulla on vain itsestäs.
Tytön kanssa rampattiin viime talvena 60km:n säteellä kaikki mahdolliset kaupat etsimässä talvitakkia ja -kenkiä, ei löydetty hyviä, piti tyytyä kompromissiratkaisuun. Poikien kanssa mentiin lähimpään kauppaan, ekat sovitetut ja päälle mahtuneet ostettiin, aikaa meni vartti.
No juu, helppoa on jos lapsi itse, eikä vanhemmat välitä miltä vaatteet näyttää.
Meillä kaivattaisiin värejä, ei siis pelkkää harmaata, mustaa, likaisen sinistä, vihreää ja ruskeaa. Lisäksi toimivia leikkauksia, kivoja, mutta ei lapsellisia kuoseja ja edes jotakin hajua valmistusoloista sekä kohtalaista laatua. On näillä ehdoilla jo kovin hankalaa.