Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono itsetunto pilaa elämän

Vierailija
29.07.2017 |

Onko muita joilla ihan järkyttävän surkea itsetunto mikä vaikuttaa negatiivisesti ihmissuhteisiin? Vai vaivaako mua todellisuudessa jonkinlainen masennus?

Mä en enää tiedä mitä tehdä... Jätän menemättä juttuihin mitä ihmiset yleisesti ottaen pitää kivoina koska en vaan pysty menemään tällaisena muiden seuraan. En kestä sitä tunnetta että olen porukan rumin ja epämiellyttävin. Oon lyhyt, muutaman kilon ylipainoinen ja ulkonäössä muutenkin vikaa. En vastaa hyvännäköistä naista millään tavalla. Porukassa tunnen itseni aina rumimmaksi, mulla on hirveät vaatteet koska en ymmärrä pukeutumisesta ja vihaan vaateostoksia kun mikään ei koskaan näytä hyvältä päälläni. Kaikki vaatteet on yleensä lähinnä kompromissi siitä mikä näyttää vähemmän huonolta, en ikinä löydä vaatteita jotka ostaisin koska ne saa mut näyttämään hyvältä. En osaa laittautua muutenkaan. Kaikesta tästä tulee niin helvetin paha mieli että eristäydyn ja puran sen vihana näitä asioita ja itseäni kohtaan.

Oon tänä kesänä perunut tämän vuoksi osallistumiseni yksiin häihin ja yksiin polttareihin. Kerroin rehellisesti miesystävälle miksi en lähtenyt ja hän aloitti lähinnä haukkumiseni sen vuoksi koska ei ymmärrä tätä. En kyllä oletakaan hänen ymmärtävän mutta olisi ollut mulle tärkeää siinä tilanteessa saada jotain muuta kuultavaa. Hän ei kehu koskaan mistään asiasta mua enkä muutenkaan koe olevani hänelle erityisen tärkeä. Mulla on takana useita pidempiäkin suhteita jotka ovat päättyneet toisen osapuolen haluun erota. Olen se joka on jäänyt yksin ja kumppani löytänyt elämänsä rakkauden heti mun jälkeen. Kaikki häihin ja naimisiinmenoon liittyvä tuntuu erityisen kipeältä enkä oikeastaan usko että olisin ikinä kenellekään niin tärkeä, että minua kosittaisiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu samalta, et ole yksin :( Nyt pitäisi päättää lähdenkö yksiin juhliin, mutta tuntuu ettei ole mitään päälle pantavaa ja minun on todella vaikeaa löytää mitään mikä näyttäisi päälläni edes siedettävältä. Me suomalaiset ei vaan olla niitä kauneimpia kukkia..

Vierailija
2/3 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma tyyli, jossa tuntee olonsa kivaksi on tosi tärkeä. Et vain ole löytänyt sitä vielä! Satsaa sen löytämiseen.

Suomessa varsinkin oman tyylin luominen on vaikeaa kun naisellisuus ja pukeutuminen on jotenkin huono ja aliarvostettu juttu. Nyt vain käytät aikaa, hikeä ja rahaa kivojen vaatteiden löytämiseen, joissa itse viihdyt ja jotka nostaa sut uudelle tasolle. Äläkä peittele itseäsi. Ja kun kivat kuteet eri tilanteisiin on kasassa, älä missään tapauksessa vertaa itseäsi muihin. Sillä tavalla kuka tahansa tuntee itsensä vääränlaiseksi, jos mittatikkuna on ne muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap...

Ihanaa tavallaan etten ole ainoa, vaikka en tietenkään toivoisi tätä kenellekään.

Mun ongelma tyylillisesti on juuri se, että en koe naisellisuutta omakseni. Olen lapsena ja nuorenakin ollut aika poikamainen. Se on aika isossa ristiriidassa juuri sen naisihanteen kanssa kun kroppa ei istu siihen eikä oma tyylikään. Vihaan mekkoja ja siitä syystä juhlat yms saa mussa aikaan inhon, koska naisten juhlavaatteista suurin osa on mekkoja.

Oon 28 eikä mun pitäis elää tällaista elämää tällaisten ongelmien kanssa. Tässä iässä pitäisi kai jo olla hyväksynyt itsensä mutta tilanne vaan pahenee. Tuntuu niin epäreilulta kun elämästä nauttiminen on mahdotonta. Ystävät ympärillä alkaa mennä naimisiin ja mä en edes usko, että tulen koskaan olemaan kenellekään miehelle erityisen tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi