Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta..miehen ex lähetti miehelle viestin

Vierailija
01.04.2006 |

että " miksi toit ----- mun tyttären elämään?" ja " mitä ----- on mitä mussa ei?" Ei siinä muuten, mutta heidän erosta on jo 4 vuotta, ja erosivat koska ex-vaimo petti. Minä ja mies tavattiin kun he olivat olleet jo erossa pari vuotta.

Nyt on mustasukkainen koska minä hoidan hänen lastaan josta ei itse pidä huolta! Todellakin toivon että ryvetköön itsesäälissään! Miehen olis varmaan pitänyt elää yksinhuoltajana koko lopun elämäänsä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäähän nuo juopot, aina pitää syntipukki löytyä muualta kuin peilistä ja nyt se olet sinä. Huolehdi vaan lapsesta hyvin, niin kuin ennenkin, äläkä piittaa tuollaisista.

Vierailija
2/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyse on känniviesteistä...Älä välitä niistä!

Ihan pakko kysyä ;) Kertoko mies itse noista viesteistä? Jos kertoi, niin hyvä juttu =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten tiennytkään :) Heillä on kohta aika perheasiaintoimistoon missä mies aikoo vaatia vähän enemmän ryhtiä ex:ltään. Esim tapaamiset on hoidettu vain hänen ehdoillaan, nyt peli muuttuu. Ex vaan on ilmoittanut milloin hänelle sattuu sopimaan eikä välitä uhtään lapsen tunteista saati meidän menoista. Nyt emme anna lasta enää milloin vaan, (eikä meidän ole edes pakko) vaan tapaamisten on oltava säännöllisiä kahden viikon välein. Tästä tehdään tarvittaessa oikeudessa sopimus, jos ei mene muuten perille.

Nytkin tulee kuukauden väli heidän tapaamiseen! Ex sanoi että ottaa lapsen pääsiäisenä, ja kun mies sanoi ihan nätisti ex:lle että toi ei sovi, koska meillä on matka tulossa niin muija alko itkemään...

Ja kerran kun lapsi oli hänellä kaksi päivää, soitti meille että ei jaksa enää!

No minäpäs en jaksa enää!

Vierailija
4/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äiti on tuommoinen :( (tai vastaavassa tapauksessa isä). Ilmeisesti exä juo??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme