Suomalaisen naisen persjalkainen vartalotyyppi on evoluution huipentuma
"Persjalkainen jaksaa kävellä mihin vain, on osa voimakasta sukua – ja kantaa maitotonkkaa näppärästi".
http://www.menaiset.fi/artikkeli/hyva-olo/5-syyta-miksi-suomalaisen-nai…
1. Persjalkainen on yhteydessä juuriinsa
2. Persjalat kantavat mihin vain
3. Persjaloissa sulautuu halutessaan joukkoon
4. Persjaloissa on Suomi mainittu -potentiaalia
5. Persjaloissa on asennetta
Kommentit (19)
Sellaiset koreat jalat jotka kantaa pientä pyllyä.
Mulla on sellaset. Toimii hyvin. On jaksanut palvella jo 50 vuotta
Evoluutio toimii. Olen perjalkaisen tytär ja olen saanut tyttären jatkamaan perinnettä. En tiedä vielä jatkaako hän ominaisuutta. Mutta voi pullahtaa esiin taas seuraavassa sukupolvessa
Miten se ilmenee?
Siis onko se sitä että selkä jatkuu suoraan jaloiksi, ettei ole takamusta - persjalat?
Vai että on erittäinkin pystypeppu?
Sen ymmärsin että paksut reidet kuuluvat kuvaan, mutta muutoin ihan hukassa...
Jaa mulla on isot jalat ja pysty treenattu peppu🤔
Öö, mihis muilla ne jalat sitten päättyy kuin takapuoleen? Jos taas termillä tarkoitetaan lyhyitä jalkoja (?), kukaan teistä termin käyttäjistä ei sitten varmaan koskaan ole käynyt esimerkiksi Etelä-Euroopassa.
Kunnon persjalkaisia naisia näkee lähiöiden terasseilla, olut tuoppi kädessä.
Ai, vitonen olikin jo ihmetellyt samaa. T. 7
Moni sanoo olevansa persjalkainen, vaikkei edes ole. :D Oikea persjalkaisuus on todella hurjan näköistä.
Selkä on pitempi kuin jalat. Siinä on persjalkaa teille.
Edelleen! Matkusta Aasiaan ja tajuat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihme ulkonäön arvostelua, ootte kuin pahaiset, tyhmät kakarat. Nauratteko vammaisille, kääpiöille, vanhuksille, sairaille kaikille, jotka poikkeavat ns. vallitsevista kauneusihanteista? Huh huh... Todella humaania.
Kuin mestari konsanaan, eh?
Kylmässä pohjoisessa maatalousvaltaisessa maassa puolisoksi on valittu riuska ja työteliäs naisihminen. Ei ole ollut varaa pitää naista kotona koristeena ristipistotyötä tekemässä. Siinä ei ole silloin ollut sievä profiili tai pitkät gasellinraajat kriteerinä.
Vierailija kirjoitti:
Haha.
Lisäksi persjaloista tulee mukavan paksut. Pitkäjalkaisilla naisilla on aina lirujalat.
No ei itseasiassa pidä paikkaansa kummankaan kohdalla, että aina olisi noin!
Öö, eiks niitä miehiä sitten oo "persjalkaisia"? Ja ihan oikeesti, täytyy elämän olla tosi helppoa, jos on energiaa lähteä tekemään itselleen ongelmaa toisten jaloista. Tai sitten tässä taustalla taitaa olla, se että niitä oman elämän todellisia ongelmia paetaan tällaiseen toisten ihmisten ulkonäköjen kritisointiin ja vertailuun.
Lyhytjalkaisia on monen maalaisissa ja rotuisissa ihmisissä! Mm. arabeissa, aasialaisissa ja hawaijilaisissakin.
Haha.
Lisäksi persjaloista tulee mukavan paksut. Pitkäjalkaisilla naisilla on aina lirujalat.