Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tapaat tyhmän ihmise

Vierailija
28.07.2017 |

Sen sijaan että naurat päin naamaa ja kirjoitat tänne, opasta ystävällisesti. Esim että faktoja voi tarkastaa googlesta, ja vaikka google mapsin katsominen voi auttaa hahmottamaan ympäristöä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisesti neuvoisin että ketjua aloittaessa - etenkin kun aihe on tämä! - kannattaisi teksti oikolukea ennen postaamista, varsinkin otsikko.

Joku ikävämpi voi muuten leimata että olisit muka tyhmä / sivistymätön ihmine...

Vierailija
2/3 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä ajattelen, että nettiä käyttävä ihminen osaa tuollaiset jutut, ei ehkä ole vain ehtinyt/viitsinyt tarkistaa googlesta.  Tai ehkä hän ei edes etsi mitään googlella löydettäviä nippelitietoja, vaan kokemusperäisiä mielipiteitä.

Jos taas ihminen ei käytä nettiä - mieti, sellaisiakin on.... - niin on melkoisen turhaa esitelmöidä hänelle google-työkaluista.

Kaikin puolin kohteliaampaa on kertoa se, mitä tietää sen kummemmin vinoilematta ja esitelmöimättä. Tai luulottelematta, että toinen on TYHMÄ, jos minä en ymmärrä hänen kysymystään tai jos hän ei ole ehtinyt itse hakea netistä ko. tietoa.

(minulla ei sitten ole tietoa, mihin aloituksesi liittyy, kommentoin pelkästään tuota, mitä aloituksessasi lukee kontekstia tuntematta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä neuvo, paitsi jos on persu, menetetty tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan