Mielipiteesi nimestä Isabella Maria?
Kommentit (11)
Nätti nimi JOS sukunimi ei ole joku perus-suomalainen, kuten Möttönen, Nieminen. Jos sukunimi edes piirun eksoottinen niin ok. Kaverin 3 tytöllä on etunimet tyyliin Isabella, Victoria, Madeleine ja sukunimi tyyliin Marttila. Ei minun mielestä sovi, mutta makunsa kullakin.
Tulee mielikuva vanhasta mustiin pukeutuneesta ja lihavasta italialaisesta mammasta, jolla on karvoja kasvoissa ja joka nostaa pöytään mainiota pastaa.
Kuulostaa mielestäni paremmalta, jos olisi Maria Isabella, eikä Isabella Maria. Mielestäni vähän tylsä nimi, mutta sellainen perushieno kuitenkin. Tyylikkäämpi kuin joku Jessica/Nico ym. nimet.
Jos haluat antaa laivalle nimen, on tämä nimi oikein sopiva. Minun suuhuni, ei suomalaisen tytön nimeksi tuo oikein taivu.
Parempi on Isabella Santa Maria. Siinä on kivoja historian viboja (vaikka eihän näitä enää koulussa kukaan opi).
Minusta tuo vaatii kolmannen nimen tuohon väliin tyyliin Isabella Anna Maria. Monestikin pitkät etunimet eivät oikein solju jos perässä on vain yksi toinen nimi, vaaditaan minun mielestäni monesti se kolmaskin.