Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee risteilyjä Riikaan!

Vierailija
28.07.2017 |

Kiitos juopot, kun mahdollistatte uuden risteilykohteen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka järjestää?

Vierailija
2/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta kun sinne risteilylle ei voi niitten ryypättien takia mennä. Niitä kun ei pääse karkuun siellä laivalla enkä ainakaan itse haluaisi koko risteilyä viettää hytissä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta kun sinne risteilylle ei voi niitten ryypättien takia mennä. Niitä kun ei pääse karkuun siellä laivalla enkä ainakaan itse haluaisi koko risteilyä viettää hytissä. :(

Ne jotka menee laivalla Riikaan halpaa juomaa hakemaan tuskin aiheuttavat mitään sen kummempaa häiriötä kuin sinäkään. Juovat kahvilassa tsufeeta samalla kun ruumassa pakun jouset on pohjassa.

t. "ryypätti"

Vierailija
4/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin? Mistä? Kuka järjestää? Mitä maksaa? Kauanko kestää? Mitä kuka häh?

Vierailija
5/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteily. Yksi koeristeily vasta tulossa.

Vierailija
6/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tallinksilja.fi/riika

Tallink kokeilee.

Vierailija
7/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat alkaen 119€/hlö.

Vierailija
8/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi että toi on huonoon aikaan, toivottavasti alkaisi järjestämään säännöllisiä risteilyjä. Niin kivaa, että pääsisi käymään uudessa paikassa, ja samalla tuomaan itelle muutaman lavan juomaa saunajuomiksi :)

Ja ei kai ne juomanhakijat sielä laivalla örvellä. Jos örveltäisivät menomatkalla, niin saattaisi jäädä juomat hakematta. Jos tulomatkalla, niin millä ajaisivat auton pois. Tai tulisi vahingossa juotua ne juuri haetut juomat :)

Vierailija
9/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tallinksilja.fi/riika

Tallink kokeilee.

Eiköhän se tosta lähde käyntiin. Liki loppuunmyyty. Enkä mä oo ees huomannut mitään mainosta tai koko risteilyäkään, ennen kuin luin tämän päivän lehdestä. Olisin varmasti harkinnut, jos olisi ollut mun kesäloman aikaan. Ehkä ensi kesänä?

Ap

Vierailija
10/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille pitäis järjestää juomakilpailuja alakannella. Saataisiin me muut ottaa rauhassa aurinkoa.  ;)

Vierailija
11/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi että toi on huonoon aikaan, toivottavasti alkaisi järjestämään säännöllisiä risteilyjä. Niin kivaa, että pääsisi käymään uudessa paikassa, ja samalla tuomaan itelle muutaman lavan juomaa saunajuomiksi :)

Ja ei kai ne juomanhakijat sielä laivalla örvellä. Jos örveltäisivät menomatkalla, niin saattaisi jäädä juomat hakematta. Jos tulomatkalla, niin millä ajaisivat auton pois. Tai tulisi vahingossa juotua ne juuri haetut juomat :)

Montako tuollaista

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kuormalava

ajattelit sieltä tuoda.Termit kuntoon, jookos?

Onko juntimpaa kuin käyttää olutsalkusta/myyntierästä väärää termiä?