Hackman Savonia-keskusteluketju OFFICIAL 2017
Kerro kokemuksiasi ja muistojasi asiaan liittyen.
Kommentit (17)
Pari viikkoa sitten kiersin Heinolan toria Savonia-voiveitsi kädessäni ja huusin suureen ääneen punkkarihenkeen kaikenlaisten turhuuksien perään. Kylläpä vientiä piisasi sinä iltana!
Vuokrasin asuntoani opiskellessani kesäisin, ja niitä aterimia katosi kesän aikana.
Löysin 11ruokalusikkaa, 4 haarukkaa ja 6 veistä kierrätyskeskuksesta hintaan 2 euroa. Savoniaa kaikki.
Pitkään aikaan paras ostos.
Vierailija kirjoitti:
Löysin 11ruokalusikkaa, 4 haarukkaa ja 6 veistä kierrätyskeskuksesta hintaan 2 euroa. Savoniaa kaikki.
Pitkään aikaan paras ostos.
Itse EN huolisi niitä keittiööni mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkään aikaan paras ostos.Itse EN huolisi niitä keittiööni mistään hinnasta.
Okei ??
Kiva kun kerroit 💕
Jos yhtäkkiä tulisi laki, ettei saa syödä kuin Savonia-aterimilla, niin av-mammat kuolisi nälkään, ei tosin nopeasti, koska vararavintoa olisi kehossa aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtäkkiä tulisi laki, ettei saa syödä kuin Savonia-aterimilla, niin av-mammat kuolisi nälkään, ei tosin nopeasti, koska vararavintoa olisi kehossa aika paljon.
Saisiko syödä sormin? Ai ei, no sitten minä alkaisin myydä noita savonioita kalliilla hinnalla yksin kappalein, nimikoituna.
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin? Mulla niitä anakin löytyy...😀
Pitäisikö käydä kierrätyskeskuksessa tutkimassa valikoimat... tarttis muutaman haarukan lisää, kun on perhe kasvanut. Meillä on niitä isoja ja vähän pienempiä lusikoita, teelusikoita, muutama lasten kokoinen ruokalusikka, haarukoita ja veitsiä.
Meillä oli niitä jo aikoinaan kotona ja ajattelin ensin itselleni ostaa jotain muuta. Mutta kun muut ei miellyttänyt mun silmää, niin sitten päädyin niihin.
Savonia vaan on mun silmään simppelin elegantti ja tyylikäs.
Ja monta vuotta etsin jotain aterimistoa "paremmiksi aterimiksi" kunnes lopulta päätin, että mieleisempää ei löydy ja ostin sitten "paremmiksi" jotku yksinkertaiset VB:n. Mut nekin tuntuu jotenki kolsuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin? Mulla niitä anakin löytyy...😀
Niin mullakin ja paljon. Ainoa oikea!
Oli lapsuuden tylsät perusaterimet, jotka eivät herättäneet mitään intohimoja. Opiskeluaikojen Ikean aterimet ruostuivat, ja nyt kotona on Savoniaa. Ei herätä tunteita edelleenkään, mutta jos jossain saa valita aterimensa, käteen osuu aina Savonia.
Tuote on kuin Fiskarsin sakset, ei toimivaa kannata muuttaa. Oma inhokkini on isot ja painavat aterimet. Ravintoloissa on monesti todella epäergonomisia aterimia.
Äärimmäisen käytännölliset. Mikä arjessa on mitä mainioin lähtökohta.
Savonia on paras.
Miksi Savonia, muumiastiat ja Marimekko tuntuu olevan joillekin ongelma?
Oman pesän likaajia ?
Savonioilla on pistetty pottua ja soosia tuulen suojaan jo kolmisenkymmentä vuotta ja hyvin toimivat edelleen. Loma-asunnolla on perintönä tulleet Skandiat, jotka ovat jostain 70-luvulta ja edelleen iskussa. Niin ja Kilta-Teema-lautasilta syödään, on syöty jo osittain 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Savonia on paras.
Miksi Savonia, muumiastiat ja Marimekko tuntuu olevan joillekin ongelma?Oman pesän likaajia ?
Kaikki nämä ovat valmistettu Kiinassa, samoin ne iki-ihanat Teema-lautaset.
Söin Savonia-lusikalla mansikkakiisseliä mummin luona. Se oli hyvää!