Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stondiksista ja kiihottumisesta kysymys

Vierailija
27.07.2017 |

Tuosta Sompasaunakeskustelussa tuli puheeksi ilmiö, jossa mies saa seisokin nähtyään alastoman naisen ja kuulemma niitä seisokkeja saavat lähinnä teinipojat, jotka eivät ole ennen nähneet naista alasti.

Itse taidankin olla jotenkin poikkeava, sillä voin kostua/kiihottua ihan fyysisesti, vaikka näkisin seksikkään ihmisen vaatteet päälläkin. Siis niiden muotojen erottuminen saa mut kiihottumaan, jos olen kiinnostunut siitä ihmisestä. Helposti kiihotun muutenkin ihmisistä sopimattomissakin tilanteissa, jos se ihminen on muodokas/sensuelli/komea/kaunis. Ja olen 35+ ihan hyvännäköinen, hoikka ja aiemmin naimisissakin ollut nainen. Tosin nyt olen ollut viimeisimmät neljä vuotta selibaatissa. Onko mussa siis jotain poikkeamaa/outoa/vikaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin iskee hugh bonrar aina naisen nähdessäni.

Vierailija
2/3 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle siis tuo "taipumukseni" on aiheuttanut voimakkaita häpeän tunteita, sillä mun on jotenkin vaikeaa kommunikoida liian seksikkäiden ja hyvännäköisten ihmisten kanssa, kun ajatukseni menevät salaa väärille raiteille. Siispä vaikutan tosi etäiseltä, kun on *pakko* pitää etäisyyttä, jotten kiinnostuisi sopimattomalla tavalla sopimattomassa tilanteessa.

Kyseinen ongelma on aiheuttanut jonkintasoista sosiaalisten tilanteiden pelkoakin. Mikä tähän auttaisi ja kehtaanko ottaa puheeksi lääkärillä? Vai auttaisiko vain se, jos pääsisin suhteeseen, jossa saisin seksiäkin (kerran viikossakin riittäisi)? Joskus aikoinaan se ongelma muistaakseni vähän helpotti, kun sain seksiä. Mutta kumppanin etsiminen ja löytäminen on todella vaikeaa monestakin syystä. Siis olen ihan ok-näköinen ja hoikka, mutta en vain kykene siihen parinhakuprosessiin nykyisessä elämässäni. Ei ole aikaa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help. Olisiko kenelläkään mitään ideoita siitä, mikä mua vaivaa? En ole rehellisesti sanoen kehdannut mennä lääkärille tällaisen vaivan takia. Aihe on vain liian kiusallinen sanottavaksi ääneen livenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän