Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset tubettajat = Syöpää.

Vierailija
27.07.2017 |

Otsikossapa se jo tulikin. Miksi kukaan edes katsoo näiden videoita? Suurinosa videoista jonninjoutavaa ja turhaa paskan länkytystä, itsensä ylistämistä sekä kanssaihmisten pilkkaamista. Ja sillä nämä rahansa sitten tekevät. -.-' Videoiden sisältö on monesti täysin luokatonta itsensä kehuskelua, sponsorien ilmaistuotteiden hehkutusta ja toisten haukkumista. Tubettajat käyvät vieläpä anonyymisti haukkumassa toistensa videoita...

Olen itse alkanut boikotoimaan jo näitä firmoja jotka tekevät yhteistyötä "tubettajien" tai "bloggaajien" kanssa, koska todellisuus on aivan toinen mitä nämä idiootit omilla kanavillaan mainostavat. Sitten näiden pitäisi olla olevinaan jotain roolimalleja nuorille... Joo, jos halutaan kasvattaa uusi itsekeskeinen materialisti. :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi, ainakin suurimman osan kohdalla. En voi ymmärtää miten joku tubestara luulee olevansa maailmanluokan tähti. (Uino, Deata, Ananasraaste, Tuure...) Vähän pöyristyttävää kun noin 10v tytöt ja pojat ottavat mallia näistä.

Onneksi on myös niitä suomalaisia Tubettajia, jotka vaikuttavat olevan ihan symppiksiä. Pahalapsi vaikuttaa aivan ihanalta ihmiseltä.

Itse seuraan pääosin englanninkielisiä kanavia.

N25

Vierailija
2/3 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Mansikka on olevinaan valtakunnan älykkö! Sillä lepakolla ei ole päässä kuin meikit ja kissat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä ei ole yksi yhtenäinen sairaus, vaan joukko erilaisia syöpätauteja. Eri syöpien syyt, oireet, tyypit ja hoidot poikkeavat toisistaan.

Naisten yleisin syöpä Suomessa on rintasyöpä. Toiseksi yleisin on suolistosyöpä ja kolmanneksi yleisin keuhkosyöpä. Miesten yleisin syöpä on eturauhassyöpä. Toiseksi yleisin on keuhkosyöpä ja kolmanneksi yleisin suolistosyöpä.

Jokaisen syöpäpotilaan tilanne on yksilöllinen. Siksi oireet ja hoito voivat poiketa toisistaan paljonkin.