mv lehden hyvät ja huonot puolet
Hyvät: -Sensuroimattomat rikoksentekijät ja heidän kuvansa, nykyisen oikeusjärjestelmän tuomiot ovat vitsi.
-Suoraa puhetta mitä muussa mediassa ei ole.
Huonot: -osa rikoksista on olemattomia tai siihen on liitetty väärä ihminen.
-Venäjämyönteisyys, populismi ja rasismi.
-janitskin
Tuleeko mieleen muita?
Kommentit (13)
Ja en ole mv:n lukija, edes vaikka joskus kiinnostaisi. En halua tukea tuota kyseenalaista puolta enempää.
Harmi että se pedofiilejä käräyttänyt mieskin tuomittiin sakkoihin
-ap
- antisemitismi
- huuhaa-lääkintä
- räävittömät kommentoinnit
+ maahanmuuttorealismi
+ rikollisten paljastaminen
Onko se muuten rikki. Tulee joku loginruutu eteen mulle ??
Vierailija kirjoitti:
- antisemitismi
- huuhaa-lääkintä
- räävittömät kommentoinnit+ maahanmuuttorealismi
+ rikollisten paljastaminen
Mä taas en pidä antisemitismiä niin pahana, varmaankin johtuen israelin siirtomaapolitiilasta palestiinassa. Mutta muuten samaa mieltä
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vaatii kirjautumisen. Kirjautuminen tulee maksulliseksi, ei ole enää ilmaismedia. Kirjautumisessa on se ongelma, että suv.akeilla ei luonto anna periksi ja muut pummit ei vaan muuten kehtaa. Lehden uskollisimmat lukijat ovat pa. Kohta kaikki ryntää av:lle kiukuttelmaan, niin kaatuu tämäkin. Mitenkäs sitten riippuvaiset ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii kirjautumisen. Kirjautuminen tulee maksulliseksi, ei ole enää ilmaismedia. Kirjautumisessa on se ongelma, että suv.akeilla ei luonto anna periksi ja muut pummit ei vaan muuten kehtaa. Lehden uskollisimmat lukijat ovat pa. Kohta kaikki ryntää av:lle kiukuttelmaan, niin kaatuu tämäkin. Mitenkäs sitten riippuvaiset ?
Ilja oletko se sinä?
Minulla tökkii juttujen huono taso ja yltiörasismi. Hyvää on kyllä rikollisten ja poliitikkojen huijausten julkituominen. On myös erittäin hyvä että valtamedialla joka on nykyään myös valemedia on vastapaino joka kertoo rehellisemmin maahanmuuttajien rikoksista.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni ihminen on ihan oikeasti VKontaktessa?
Minua on hämmästyttänyt Janitskinin pressanvaalikampanja mutta kukin taaplaa tyylillään.
Janitskin pimittää venäläisten tekemiä rikoksia.
Janitskin on sanonut, että mv ei arvostele Venäjää, koska muut mediat haukkuvat sitä jo tarpeeksi.
On se Ilja vaan kunnon kiukkupylly. Olisi varoittanut etukäteen, että toiminta on oikeasti vaikeuksissa ja rahoitusta tarvitaan mutta ei, lämmäytti suoraan vaan sivuston kiinni. Tämäkin saattaa tosin olla pelkkä markkinointikikka.
oivottavasti tulee takaisin.
Tarpeellinen tiedonvälityksen ja sananvapauden vuoksi.
Komenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen, av syrjii mv:tä