Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kolmekymppiset ostatte vaatteenne?

Tuleva kolmekymppinen
27.07.2017 |

Alan lähestyä kyseistä ikää, ja haluaisin päivittää hieman tyyliäni. Tuntuu kuitenkin siltä, että valikoimaa on teineille ja keski-ikäisille, ainakin Suomessa. Olen hyvin pienikokoinen, joten oikeastaan usein pitää vain ostaa jotain mikä sopii, joskus lastenosastolta, mutta alan olla liian vanha. Haluaisin tähän T-paita ja farkut -tyyliin ehkä jotain uutta ja naisellisempaa, mutta ei mitään liian"nuorekasta". Mistä siis yleisimmin ostatte vaatteenne? Netistä tilaaminen on vähän siinä ja siinä - haluan kuitenkin sovittaa ennen ostamista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan ongelmaan olen törmännyt. Esprit ja Lindex ehkä toimivat parhaiten. Sokokselta voi myös löytää ihan asiallisia vaatteita.

Vierailija
2/14 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan enimmäkseen netistä. Eniten tykkään s.Oliverin ja Espritin vaatteista, niiden kootkin ovat jo sen verran tuttuja, että harvoin tulee tilattua mitään väärän kokoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän ihan sellaisia merkkejä kuin Tiger of sweden, Monki, Benetton, Other stories, Esprit, Topshop. Kaikki vaatteeni ostan netistä, joten aika rumba siinä toki on sitten niiden pakettien kanssa. Mutta kalliimpaa ja halvempaa yhdistelemällä saa sen toivotun tyylin. Selected Femmellä on myös aika kivoja vaatteita, sekä Ralph Laurenilla. 

Vierailija
4/14 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sieltä mistä löydät kivoja vaatteita. Ei kai kukaan sun puolesta voi sanoa mistä tykkäät ja mista et. Mä olen 32 ja edelleen ostan usein lastenosastolla vaatteita.. Etenkin H&M:n, ne ei näytä yhtään lasten vaatteilta, mutta on kivempia ja puolet halvempia kun aikuisten. Ei se ikä vaan se oma tyyli!!

Vierailija
5/14 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään kirpparilta. Olen kolmikymppinen mies.

Vierailija
6/14 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cosilta, Stockalta (esim. Filippa K tai Acne, tilaan myös netistä suomalaisbrändien vaatteita (esim. r/h, Ivana Helsinki, Uhana, Mukava). Uusi suosikki on & other stories.

Vierailija
7/14 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta? Usein ihan samoista, kuin parikymppiset ja nelikymppiset.

Vierailija
8/14 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangosta ja zarasta

Vierailija
9/14 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Moda, Bikbok, asusteita kirppareilta.

Vierailija
10/14 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä pääasiassa.

Vierailija
11/14 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ihan perus ketjuliikkeistä ja netistä (enimmäkseen Zalandolta).

Vierailija
12/14 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä mistä sattuu löytymään hyviä vaatteita. Eli en juuri mistään, koska miehille on tarjolla aika huonosti vaatteita. Zalando, H&M, Marks & Spencer, Carlings, Sokos, Stockman jne. 

Vierailija
13/14 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaanko sanoakaan...

Halpa-Hallista neuletakit, tämä on se tätimäisempi osuus vaatetuksesta ettei ole liian nuorekas

farkut eri liikkeiden lastenosastolta, poikien (ei liian kapeat lahkeet, ei liian alhaalle jäävä vyötärö)

topit H&M:ltä tai Gina Tricot:sta, myös pitkähihaiset trikoot

mekkoja en ole enää nykyään löytänyt mistään, kun niissä on helmat niin lyhyitä ja "aikuismaisissa" jää helma väärään kohtaan kun minulla on lyhyt selkä

Jos haluan pelata varman päälle tätimäisyydessä, laitan tummatt suorat housut ja sinivalkoraidallisen laivastomaisen topin, sekä kultanappisen tummansinisen jakun

Tätimäisyyttä voi pelata vaatteisiin myös suurilla (kukka)printeillä ja a-mallisilla yläosilla. Niin vanhaksi en vielä tunne itseäni. Jos haluaisin sitä, kävelisin varmaan Nanson liikkeeseen.

Vierailija
14/14 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiger of Sweden, Zara, mango, Stockmann, zalamdolta tilaan, gant, Calvin Klein yms.

Olen 34-vuotias. Kokoa xs/s

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme