Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan hammas kipeä juurihoidon aloittamisesta?

Vierailija
27.07.2017 |

Minulle aloitettiin sunnuntaina juurihoito, eli avattiin juurikanavat ja puhdistettiin yms ja lopuksi laitettiin lääkepaikka. Kovaa kipua on ollut hampaassa nyt jo viidettä päivää, onkohan tää ihan normaalia? Joka päivä toivonut, että kipu olisi jo ohi.. ei millään kärsisi mennä kipeän hampaan kanssa rassattavaksi päivystykseen :( onko kellään muulla ollut juurihoidon aloituksen jälkeen näinkin kauan kipeä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut. Kyllä kipu on helpottanut heti kun hammas on avattu ja paine on päässyt pois. Eli uudestaan vaan päivystykseen, sillä se kipu lähtee. Kun hammas on jo tuossa kondiksessa, niin enää ei voi oikein ajatella että ei halua mennä hoitamaan sitä :D Se on mentävä, ja lääkäri ei tiedä, sattuuko sinuun, jos et sitä sano.

Vierailija
2/5 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin netistä vähän tästä aiheesta, ja ilmeisesti kipu on normaalia ja katoaa yleensä viikon sisällä juurihoidon aloittamisesta. Tuntuu kyllä hirveältä tää kipu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kipu lähti samantien pois. Ei ollut rassauksen jälkeen kipuisa.

Vierailija
4/5 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hermot on poistettu miten kipua voi tuntua?

Vierailija
5/5 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tehtiin kuukausi sitten tulehtuneeseen hampaaseen juurihoito. Oli kaksi viikkoa sen jälkeen niin kipeä, ettei sillä puolella uskaltanut pureskella mitään. Itse juurihoitokin oli yhtä tuskaa kun puudutusaine ei tehonnut vaikka sitä kuinka laitettiin... Pitäisi mennä tekemään homma loppuun, mutta jäi niin kamalat traumat, ettei uskaltaisi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan