Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vakioaihe: Karvat on vai karvaton? Vai viivan kohdalta puhdas?

Vierailija
27.07.2017 |

Itse en välitä, jos nenä vähän osuu karvoihin, mutta huulet ja kieli eivät saa osua.

Seurustelukumppaneita on ollut alle 10 ja suhde on jatkunut vain, kun tämä oma vaatimukseni on täyttynyt. Olen kylläkin ollut avulias siistijä. Nyxä pitää lyhyttä kiitorataa, mutta ajelee sen joskus poiskin ihan vaihteluksi. Ensimmäisellä kerralla saimme molemmat pieniä haavoja, kun hänellä oli ajematon pitkäkarvainen pehko ja orkun saaminen kesti lähes puoli tuntia. Naisilla uusi kumppani viivästyttää orgasmia, miehillä uusi kumppani nopeuttaa siemensyöksyä, joten varsin paljon piti pidätellä, että kesti sen puoli tuntia. Sitten otin parranajovehkeeni esiin ja ajoin riittävästi tilaa kertakäyttöisellä partaterällä.
Miesten partabalsamit muuten ovat parhaita näppyjen estäjiä, ainakin omat kumppanini ovat tottuneet käyttämään niitä. Ja nimenomaan balsamit, ei partavedet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sydän, jonka kärki ei ulotu viivaan asti. Kaikille on kelvannut kun käytän Sebamediä.

Vierailija
2/3 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä voi osaa sapluunoita, joilla saa alapäähän millaisen kuvion haluaa. Minulla on A, ihan vaan Antin taitoja kunnioittaakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos siellä kummun päällä on siistitty landing strip tms, niin ei se nyt pahemmin haittaa. Mutta pillun ja myös pyllyn alueella ei saa olla mitään.