Voittaako kukaan ikinä Veikkauksen peleissä?
Onko itsellesi ikinä osunut suurempaa kuin 10 euron voittoa?
Kommentit (64)
Suurin voitto sellaiselle ihmiselle, jonka oikeasti tunnen, on 20000 euroa, lotosta kai 6+1. Miehen siskolla oli kerran 6 oikein, taisi saada kolmisen tonnia, mutta pelaakin kyllä aika paljon. Sitten olen joskus vuosia sitten tavannut ihmisen, joka lenteli yksitysikoneella ja hänen sanottiin olevan loton päävoittaja, markka-aikaan vielä, mutta häntä en sen kummemmin tuntenut, työasioissa tuli vastaan.
Voitin joskus sillä 10 sentin bingolla noin 150€, tuli bingottua sitten se summa sileeksi..
2000€ lotosta ja 700€ jokerista suurimmat voitot - kokonaisuus toki tukevasti tappiolla.
Voittaa. Nimittäin veikkaus ja poliittiset toimijat suojatyöpaikkoina "yleishyödyllisissä" yhdistyksissä. Pelaajat eivät. Siksi ei kannatakaan pelata vaan sijoittaa nekin rahat.
Vierailija kirjoitti:
Voittaa. Nimittäin veikkaus ja poliittiset toimijat suojatyöpaikkoina "yleishyödyllisissä" yhdistyksissä. Pelaajat eivät. Siksi ei kannatakaan pelata vaan sijoittaa nekin rahat.
Talo voittaa aina oli sitten Veikkaus tai muu pelitalo. Mutta mieluummin voitot ainakin osin hyväntekeväisyyteen kuin veroparatiisiin.
Uskon loton olleen ehkä joskus kauan sitten oikea arvonta, mutta nykyään teknologia on niin kehittynyttä, että kyllä sieltä taidetaan napsaista juuri ne halutut numerot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talo voittaa aina oli sitten Veikkaus tai muu pelitalo. Mutta mieluummin voitot ainakin osin hyväntekeväisyyteen kuin veroparatiisiin.
Ei ne rahat mihinkään hyväntekeväisyyteen mene. Ihanan sinisilmäinen olet. liittojen kiinteistöjen ylläpitoon ja järjestörälssin palkkoihin.
Suurin voitto mikä itelle (asiakkaalle) tullu vastaan oli 150€, muutaman kuukauden ollu töissä myyjänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella hyväuskoisen hölmön puuhaa uskoa mihinkään mikä väittää olevansa hyväntekeväisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi antaa voittoja ensinkään talolle. Oli se veikkaus tai joku muu. Älkää pelatko.
Entinen avomies voitti päävoiton. Joo, nykyään entinen.
Itse olen voittanut vain muutaman kympin voittoja, mutta duuniporukalla voitettiin kerran pari tonttua per pelaaja. Pelaan kaksi riviä viikossa.
Joskus oon pitkävedossa arvannu koko sm-liigakierroksen oikein, ja siinä oli vielä mukana superyllätys et SaiPa voittaa Jokerit hartwall areenalla.
Voitin eurolla 37 euroa.
Mitä nyt omia kokemuksia Veikkauksesta, niillä näyttää olevan sellanen systeemi että alkuun antavat jotain pieniä voittoja jotta tapahtuisi koukutus. Mutta siitä eteenpäin voitot häviävät täysin.
Kyllä se Siilinjärven Eurojackpot-porukkavoitto oli varmaan ihan todellinen. Pelaajia on paljon, niin voi tuntua, että kukaan ei voita, jos voittoa ei tule itselle koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkävedolla tulee tasaisesti muutamasta kympistä muutamaan sataan kuukausittain.
Siis voittoa.
Arvalla voitin kerran 5000-.
Lotossa en ole ikinä voittanut viittäkymppiä enempää.Epäilen vahvasti tuota väitettäsi että kympeistä satasiin voittoa tulisi kuukausittain. Nyt on tainnut menot unohtua.[/quote
Kyllä pitkävedossa jää hyvin helposti voitolle jos ei ole hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkävedolla tulee tasaisesti muutamasta kympistä muutamaan sataan kuukausittain.
Siis voittoa.
Arvalla voitin kerran 5000-.
Lotossa en ole ikinä voittanut viittäkymppiä enempää.Epäilen vahvasti tuota väitettäsi että kympeistä satasiin voittoa tulisi kuukausittain. Nyt on tainnut menot unohtua.[/quote
Kyllä pitkävedossa jää hyvin helposti voitolle jos ei ole hölmö.
luotan että veikkauksella on paremmat todennäköisyyslaskijat kuin anonyymi av-palstalainen.
Sisko voitti aikoinaan lotossa 12 miljoonaa euroa. No, hän sekosi täysin ja tuhlasi kaiken parissa kolmessa vuodessa. Velkaantui myös pahasti ja yritti kans saada takaisin uhkailemallq 1000 euroa minkä raski antaa vanhemmille muka hyvää hyvyyttään (tosi asiassa oli vanhemmille velkaa paljon enemmän, mutta ei halunnut antaa kuin sen tonnin) huvittavaa oli se kun itse voitin tuossa vuosi sitten huimat 2400 euroa kenossa niin sisko oli jo kytiksellä ja kysyi josko saisi 400 euroa. En piruuttanikaan antanut koska eipä hänkään mulle mitään antanut kun voitti sen 12 miljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Sisko voitti aikoinaan lotossa 12 miljoonaa euroa. No, hän sekosi täysin ja tuhlasi kaiken parissa kolmessa vuodessa. Velkaantui myös pahasti ja yritti kans saada takaisin uhkailemallq 1000 euroa minkä raski antaa vanhemmille muka hyvää hyvyyttään (tosi asiassa oli vanhemmille velkaa paljon enemmän, mutta ei halunnut antaa kuin sen tonnin) huvittavaa oli se kun itse voitin tuossa vuosi sitten huimat 2400 euroa kenossa niin sisko oli jo kytiksellä ja kysyi josko saisi 400 euroa. En piruuttanikaan antanut koska eipä hänkään mulle mitään antanut kun voitti sen 12 miljoonaa.
Miten ihmeessä hän sai kaiken käytettyä noin nopeassa ajassa? :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä hän sai kaiken käytettyä noin nopeassa ajassa? :0
Joi todella paljon. Järjesti koko ajan juhlia, osti turhaa tavaraa ja osti taloja kavereilleen (kaverit oli hänelle tärkeämpi kohde antaa rahaa kuin pienellä eläkkeellä huonossa talossa kitivat vanhemmat joita itse sitten avustin) sisko jopa järjesti puolitutuilleen ja kavereilleen "retken" Thaimaaseen ja maksoi kaikkien 50 henkilön matkat. Heiltä keille antoi rahaa ja osti taloja ei kyllä pyytänyt rahoja takaisin, mutta naurattaa tuo 1000 mitä vaati vanhemmiltamme takaisin :D tosin ei kyllä sillon naurattanut kun vanhemmat itkusilmässä soittivat ja kertoivat että sisko uhkailee tuon tonnin takia
Ei