Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen klassisen näköinen keskiluokkainen nainen ja kiinnostun usein rahvaista miehistä

Vierailija
26.07.2017 |

Tuon puutatarhakutsujetjun innoittamana ajattelin nostaa uudelleen esille tämän asian, jonka kanssa moni nainen kamppailee. Eli samantyylisiä, samanlaisella koulutuksella ja sosiaalisella taustalla varattuja miehiä on todella vähän.

Ei siinä, mutta olen usein huomannut kiinnostuvani jopa melko rahvaista miehistä. En siis kuitenkaan mistään hevareista, mutta usein saatan huomata jonkinlaista kipinää, kun olen kontaktissa noiden miesten kanssa. Olen kokeillut seksiäkin. Aina siinäkään ei ole ollut valittamista. Oikeastaan se on voinut olla ihan hyvää, vaikkei juuri romantiikkaa olekaan kuulunut. Mutta sitten ne tärkeät jutut eli arvot ja ajatukset. Täytyy sanoa, että kyllä miehiäkin on vain todella monenlaisia. Väitän, että heissä on keskimäärin paljon enemmän eroja kuin naisissa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu. Luulen, että se johtuu maalaistaustani ja siitä, että vanhempani olivat duunareita. Eli vaikka olenkin akateeminen, tunnen oloni kotoisaksi näiden miesten kanssa. Haasteita tulee kuitenkin, kun puhutaan yhteiskunnallisista asioista ja arvoista:-)

Vierailija
2/4 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisen? Näytätkö harpulta vai tuubalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassisen? Näytätkö harpulta vai tuubalta?

Tarkoitti varmaan klassista mammaa eli kananpersetukka ja 40 kiloa ylipainoa.

Vierailija
4/4 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai klassinen mallia Nefertiti, Xanthippa, Hypatia ja Penelope? :D