Olen rakastunut mieheen josta ei ole koskaan elämään normaalia elämää
Vaan hänen on pakko kadota juomaan lomilla ja vapaapäivinä :( pakko juopotella niin kauan kuin mentävä töihin, kännissä ei välitä paskaakaan ei sitä kiinnosta vaikka suuttuisin/jättäisin :( ei ota edes yhteyttä. Kun sitten taas selvenee pyytää anteeks ja on ihana.
Kaikista hulluinta on että olen naimisissa kunnollisen miehen kanssa joka ei ikinä tekis mulle mitään pahaa. Miten helvetissä unohdan ton idiootin?!?
Kommentit (6)
Et ota yhteyttä ja jos ottaa, ilmoitat että olet kiireinen. Et ilmaise kiinnostusta.
Sä tuhoat itsesi (ja miehesi) tossa pelissä. Repäise itsesi irti, jos et ole missään tekemisissä tyypin kanssa, unohdat sen helpommin ajan myötä. Alku on tuskaista, mutta jossain kohtaa helpottaa kunhan pysyt lujana.
Siis petätkö sä hyvää kunnollista miestäsi jonkun tuurijuopon kanssa? Tsiisus...
😭 en tajua miks haluan sitä juoppoa idioottia! Kuinka kauan tää kärsimys kestää jos nyt alan yrittää unohtaa? Vuosi? Kuukausi? Sattuu liikaa.
Rukoile apua Jeesukselta tunteidesi sammuttamiseen/hallitsemiseen. Et menetä mitään jos kokeilet! Lisäksi yritä aktiivisesti suunnata ajatuksesi muihin mielekkäisiin ja piristäviin asioihin elämässäsi. Ehkä kaipaat jännitystä, miten saisit sitä olemalla samalla uskolllinen miehellesi? Ehkä joku extreme-luontomatka, työpaikan vaihto, aloitat harrastamaan vaikka jotain kamppailulajia tms.?