Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihmeellinen uupumus joka päivä

Vierailija
26.07.2017 |

En jaksaisi tehdä yhtään mitään. Tuntuu kuin olisi kivi kaulalla ja voimat pois.
Onko mulla kilpirauhasvaivaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mene ihmeessä lääkäriin. Kilpirauhanen voi toki olla vaivan syynä, mutta minulla kyseinen oire paljasti lopulta imusolmukesyövän, lymfooman.

Vierailija
2/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Mene ihmeessä lääkäriin. Kilpirauhanen voi toki olla vaivan syynä, mutta minulla kyseinen oire paljasti lopulta imusolmukesyövän, lymfooman.

Kiitos vastauksesta. Sulla oli siis uupumusta myös?

Muistelen että viime syksynä jaksoin enemmän kuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minlä ikainen olet? Minulla on ollut kauan verenpainelääkitys ja tänä keväänä tunsin, etten jaksa sitäkään vähää mitä ennen. Töistä  tultua petiin ja yleensä nukuin monta tuntia. Olen siis jo vanhempi ihminen ja asun yksin, eli tämä oli mahdollista. Kotityöt tosin rempallaan..:(  Sitten työterveyshuollon vastaanotossa ihmeteltiin korkeata pulssiani (oli sieltä mittari lainassa). No varasin ajan lääkärille ja pyysin lähetteen sydänfilmiin. Sieltä paljastuikin sitten rytmihäiriö (flutter, flimmer on kai yleensä tutumpi näistä). Ja oireetkin olivat ihan selkeät. Nyt odotan kutsua rytminsiirtoon ja syön Marevania. Ensimmäisen kerran kuulin, että verenpainepotilaille kuuluu tehdä sydänfilmi 1-2 vuoden välein. Meillä tyten lääkärit eivät olleet tätä noudattaneet :(

Kuten kerroin, olen tosiaan varmaan sinua vanhempi. Tuo uupumushan voi viitata moneen muuhunkin sairauteen. 

Sen vaan tuntee, kun se on erilaista, ei pelkkää väsymystä; silloin kannattaa uskoa omiin tuntemuksiin ja joskushan voi toki saada luulosairaan leimankin, mutta entäs sitten?

Vierailija
4/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi tehdä yhtään mitään. Tuntuu kuin olisi kivi kaulalla ja voimat pois.

Onko mulla kilpirauhasvaivaa?

Kokeiles kirjoittaa nettiin, kofeiinin kertyminen elimistöön, ja ryhdy tutkimaan asiaa. Minulla kofeiinin lopettaminen toi kokonaan uuden elämän! Se ei vain ole ihan yksinkertaista, tutki asiaa ennen kuin lopetat, jotta et mene ojasta aallokkoon!

Vierailija
5/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että se vain kofeiinista johtuisi.

Vierailija
6/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika lääkärille niin asia selviää kirjoitti:

Minlä ikainen olet? Minulla on ollut kauan verenpainelääkitys ja tänä keväänä tunsin, etten jaksa sitäkään vähää mitä ennen. Töistä  tultua petiin ja yleensä nukuin monta tuntia. Olen siis jo vanhempi ihminen ja asun yksin, eli tämä oli mahdollista. Kotityöt tosin rempallaan..:(  Sitten työterveyshuollon vastaanotossa ihmeteltiin korkeata pulssiani (oli sieltä mittari lainassa). No varasin ajan lääkärille ja pyysin lähetteen sydänfilmiin. Sieltä paljastuikin sitten rytmihäiriö (flutter, flimmer on kai yleensä tutumpi näistä). Ja oireetkin olivat ihan selkeät. Nyt odotan kutsua rytminsiirtoon ja syön Marevania. Ensimmäisen kerran kuulin, että verenpainepotilaille kuuluu tehdä sydänfilmi 1-2 vuoden välein. Meillä tyten lääkärit eivät olleet tätä noudattaneet :(

Kuten kerroin, olen tosiaan varmaan sinua vanhempi. Tuo uupumushan voi viitata moneen muuhunkin sairauteen. 

Sen vaan tuntee, kun se on erilaista, ei pelkkää väsymystä; silloin kannattaa uskoa omiin tuntemuksiin ja joskushan voi toki saada luulosairaan leimankin, mutta entäs sitten?

Olen keski-ikäinen.

Vierailija
7/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jo oikein itketti tänään..ei millään pääse sängystä ylös, unirytmi sekaisin, enkä saa mitään aikaiseksi. Nyt on pakko ryhdistäytyä.

Vierailija
8/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylipainoa, onko diabetes?

Vierailija
9/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Sulla oli siis uupumusta myös?

Muistelen että viime syksynä jaksoin enemmän kuin nyt.

Hei! Kyllä, sellainen ihmeellinen kaiken kattava väsymys joka ei helpottanut millään nukkumisella. Tutkimusten edetessä sitten osasin yhdistää muitakin pieniä oireita tähän esim. jatkuva kutina ja ihottumat. Mutta se väsymys, voi luoja!

Toivon sinulle kaikkea parasta ja tsemppiä väsymykseen. Toivottavasti et tästä pelästynyt, ajattelin vain kertoa että tälläinenkin syy voi väsymykseen olla.

Rohkeasti vain lääkäriin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä