Kun tapaat uuden miehen ja suutelette intiimisti mutta ei vielä seksiä yritätkö saada selville onko hänellä erektio?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mies jolla seisoo pelkästä suudelmasta on kokematon pikkupoika jolla varmaan lentää lasti ensimmäisen työnnön jälkeen!
Tämä.
Aikuinen mies osaa kyllä kontrolloida itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vähän asian vierestä. En ole tottunut naisiin jotka kovasti ovat miehen vehkeestä kiinnostuneita useimmat eivät ole se vain on siellä ja odotetaan toimivan. Tapailin kaunista hoikkaa nuorrta naista joka aina asentojen vaihtojen yhteydessä tuijotti sitä kiinteästi ja halusi koskettaa. Näytti tarkastavan kumia. Myöhemmin kertoi kuinka se häntä kiehtoo ja siksi sitä tekee. M43
Oletpas tapaillut outoja naisia. Ainakin minä katselen kovin mielelläni mieheni penistä, oli se sitten levossa tai juhlakunnossa. Erityisen hauskaa on katsella kun se nousee. Kun meillä naisilla ei ole mitään vastaavaa, penis on oikeasti todella kiehtova kapistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän asian vierestä. En ole tottunut naisiin jotka kovasti ovat miehen vehkeestä kiinnostuneita useimmat eivät ole se vain on siellä ja odotetaan toimivan. Tapailin kaunista hoikkaa nuorrta naista joka aina asentojen vaihtojen yhteydessä tuijotti sitä kiinteästi ja halusi koskettaa. Näytti tarkastavan kumia. Myöhemmin kertoi kuinka se häntä kiehtoo ja siksi sitä tekee. M43
Oletpas tapaillut outoja naisia. Ainakin minä katselen kovin mielelläni mieheni penistä, oli se sitten levossa tai juhlakunnossa. Erityisen hauskaa on katsella kun se nousee. Kun meillä naisilla ei ole mitään vastaavaa, penis on oikeasti todella kiehtova kapistus.
Meistä kahdesta minulla on varmuudella enemmän kokemusta miten naiset toimivat tässä suhteessa. M43
Höh. Minä ainakin olen aina erittäin iloinen mieheni aamuerektiosta vaikka tiedän ettei se liity mitenkään minuun. Voin silti hyödyntää sen. ;)
Mitä suuteluun tulee, mikään ei ole ihanampaa kuin se että mies tarraa naista takapuolesta ja vetää erektiotaan vasten. Sen takia on mukavaa että se erektio ilmestyy paikalle jo suudellessa. Toki ymmärrän että kaikilla miehillä ei niin käy. Omani on niin ehdollistunut siihen että ilahdun sen erektiosta että pikkukaveri uskaltaa olla vilkas ja reagoida helposti. :)