Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkinäinen pesukone, kuka hakee

Vierailija
26.07.2017 |

Ja paljonko maksaa sen vienti pois?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Lassila&Tikanoja. Muutaman kympin.

Yleensä kai ostetaan uusi kone ja annetaan asentajien viedä vanha pois.

Vierailija
2/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat uuden tilalle, vanha viedään yleensä pois ja jopa ilmaiseksi tai sitten kodinkoneliikkeissä on paikkoja, joihin sen voi viedä itse, mutta se edellyttää uuden ostoa liikkeestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaat sen itse kaatopaikalle tai sitten otat yhteyttä paikalliseen yksityiseen tai firmaan jotka näitä kuskaa maksua vastaan kaatikselle. Jos uuden ostat niin osta paikasta jossa on samalla vanhan poisvienti.

Vierailija
4/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun mä jo ostin tilalle käytetyn koneen. Katsoinkin tuon Lassilan sivut, vajaa 60€ on aika paljon.

Vierailija
5/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin meni niin, että sieltä kaupasta, mistä ostettiin uusi kone, asentajat tulivat asentamaan ja veivät mennessään vanhan pois.

Vierailija
6/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötykäyttöasemalle saa yksityinen viedä ilmaiseksi romunsa. Tietysti tarvii jonkin kulkupelin millä kuljettaa. Onko kellään tutullasi esim. pakettiautoa tai peräkärryä lainata?

Vierailija
7/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin paikallisesta, uskovaisten pyörittämästä kierrätyskeskuksesta samaa ja kustannusarvioksi sanottiin 500 - 600 euroa ja kahden kantajan päiväpalkat plus auton kilometrit... Paikallinen romujussi haki sen ilmaiseksi.

Vierailija
8/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyötykäyttöasemalle saa yksityinen viedä ilmaiseksi romunsa. Tietysti tarvii jonkin kulkupelin millä kuljettaa. Onko kellään tutullasi esim. pakettiautoa tai peräkärryä lainata?

Pesukone mahtuu normi-kokoiseen farmariinkin.

Vierailija
9/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekotori jos paikkakunnallasi on.20€ ainakin Turussa.

Vierailija
10/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla pysyy työkalut käsissä ja haluat askarrella, niin pura kone osiin ja kiikuta vähän kerrallaan kerrätyslaatikkoon tai piilota (kerrostalon) ullakolle...

Vierailija
11/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla pysyy työkalut käsissä ja haluat askarrella, niin pura kone osiin ja kiikuta vähän kerrallaan kerrätyslaatikkoon tai piilota (kerrostalon) ullakolle...

Asun kerrostalossa, ja hankkiuduin vanhasta, ruosteisesta pakettiautosta eroon niin, että laitoin pienen palan kerrallaan aina eri naapureiden postiluukuista.

Vierailija
12/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asentajien? Me ollaan kyllä aina asennettu kone itse ja tullaan jatkossakin tekemään niin. Täytyy kyllä olla peukalo keskellä kämmentä, ellei osaa pesukonetta asentaa. Minä olen naisena asentanut koneen, eikä mitään ongelmia ollut - eikä tullut.

Vierailija
13/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asentajien? Me ollaan kyllä aina asennettu kone itse ja tullaan jatkossakin tekemään niin. Täytyy kyllä olla peukalo keskellä kämmentä, ellei osaa pesukonetta asentaa. Minä olen naisena asentanut koneen, eikä mitään ongelmia ollut - eikä tullut.

No siinä tapauksessa et varmaan vauvapalstan neuvoja kaipaa :D

Vierailija
14/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sitten kun vesivahinko tapahtuu et saa vakuutuksessa mitään koska sitä ei ole asentanut ammattilainen

Vierailija
15/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, olen jo matkalla...pian oveen koputetaan :)

Vierailija
16/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sitten kun vesivahinko tapahtuu et saa vakuutuksessa mitään koska sitä ei ole asentanut ammattilainen

Ollaan 15 vuoden aikana asennettu itse useampikin pyykki- ja tiskikone, eikä ainuttakaan vesivahinkoa ole tullut. Ei liioin naapureille, joille ollaan tehty asennukset. Sukulaiselle kävivät nk. ammattilaiset tekemässä asennukset uuteen ok-taloon ja parin viikon kuluttua muutosta olivat vedet lattialla.

Vierailija
17/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärrää mettään.

Vierailija
18/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Lassila&Tikanoja. Muutaman kympin.Yleensä kai ostetaan uusi kone ja annetaan asentajien viedä vanha pois.

Ollaan 15 vuoden aikana asennettu itse useampikin pyykki- ja tiskikone, eikä ainuttakaan vesivahinkoa ole tullut. Ei liioin naapureille, joille ollaan tehty asennukset. Sukulaiselle kävivät nk. ammattilaiset tekemässä asennukset uuteen ok-taloon ja parin viikon kuluttua muutosta olivat vedet lattialla.

Ja mä en koskaan ole saanut sähköiskua enkä kuollut tulipalossa. En myöskään ole sairastunut syöpään tai sydäninfarktiin. Valtamedian levittämiä urbaanilegendoja ovat kaikki.

Vierailija
19/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen eräs juttu, joskus 20v sitten. Pyykinpesukone hajosi, enkä halunnut alkaa maksamaan siitä että vien sen jonnekin, eikä ollut varaa ostaa uutta mistään liikkeestä, että oisivat samalla vieneet vanhan pois ilman lisämaksuja. 

Lastattiin pesukone kyytiin pimeällä kaverin kanssa, ajettiin erään vanhan navetan pihalle, joka ei enään ollut käytössä (siellä oli kaikkea rompetta kauheasti), en tiedä kuka sen paikan omisti, ja heivasin kaverin kanssa sen pesukoneen sinne. 

Helppoa ku heinänteko :)

Vierailija
20/24 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuskaat sen itse kaatopaikalle tai sitten otat yhteyttä paikalliseen yksityiseen tai firmaan jotka näitä kuskaa maksua vastaan kaatikselle. Jos uuden ostat niin osta paikasta jossa on samalla vanhan poisvienti.

Millähän nimikkeellä tuollainen firma tai yksityinen ilmoittaa palveluistaan ja missä? Kuulostaa kätevältä, kunhan eivät ota romukuskauksesta kovin suurta hintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi