Liityin Twitteriin ja järkytyin. Ei oisi pitänyt. Pelkkä institutiolisoitu herjaus, pilkanteko ja sonnanlevityssysteemi.
Liityin vihdoinkin twitteriin, aloin seuraamaan uutisia ja ajankohtaisia aiheita, julkkiksia,politikkaa jne. Löysin jonkun hauskan twiitin jostain politiikkaan liittyvästä yksitysihenkilöstä ja tykkäsin siitä ja kommentoin sitä muka hauskasti. Kohta aloin miettiä käytöstäni. Mitä tässä oikein olin teemässä. Miksi olen alkanut herjata yksitysienkilöä joka toisn on töissä poitiikassa. Ja vaikka olisikin julkisessa virassa oleva ei sillä ole väliä. Aloin lukemaan muita "koomikkojen" tekemiä herjoja tästä henkilöstä. Kuvia, vaatteita, ym herjattiin.Sitten nämä riitelevät tahot alkoivat hakea toistensa henkilökohtaisia valokuvia ja levittivät ja herjasivat niitä!! Eli levittivät jonkun kommentoijan omaa kuvaa nauraen räkäsesti hänen kuvalleen, joka nyt levisi maailmanlaajuisesti sekunneissa!! toiselle puolelle maapalloa saaden varmaan useita tykkäyksiä.
Tässä vaiheessa ajattelin että en halua tällaista, etttä itsestäni alettaisiin levittää omaa kuvaani herjaten, ja sitä ei saisi estettyä ikinä mitenkän pois netistä. Aivan käsittämätöntä. Osa näistä on omalla nimellään, osa ei. Helppohan se on herjata valhenimellä, missä on Twitterin vastuu poistaa nuo herjaavat käyttäjät ja estää herjausten leviämiset? Heidäthän pitäisi haastaa oikeuteen? Ne solvaukset ovat jo aivan uskomattomia!
Olen järkyttynyt mihin tämä on mennyt.
Kuulostaa ihan eri Twitteriltä kuin se missä itse käyn: porukka jakaa linkkejä, joku selittää vaan animesta, pari yrittää käydä fiksuja keskusteluja.