Perheenäidin kananmunapieru pääsi Ilta-Sanomiin
Voi nolous! Omalla naamalla vielä! 😂
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ööö.. kaikki pieree
Niinpä taitaa tehdä, mutta kaikkien pierut ei pääsekkään Ilta-Sanomiin. 😂
Kyllä minunkin vieruskaverilta pääse kerran joogassa pieru, mutta eipä tullut mieleen että ylittäisi uutiskynnyksen ja pitäisi alkaa lehteen soitella. Ohitimme tilanteen katsomalla toisiamme huvittuneena.. elämä jatkui.
Voi kamala kun ihan PERHEENÄITI pieree julkisesti 😂
Naiset tekevät kaikista ruumiintoiminnoistaan aina niin ison asian.
Juttu oli Bored Pandassa. Alkuperäinen kirjoitus on todella hauska, käykäähän lukemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ööö.. kaikki pieree
Ei piere.
Pahahenki vapautui Lauran rööristä.
Käyttääntyminen ei ollut asiallista.
"Painelin ulos salista. Käännyin ovella katsomaan taakseni. Kaikki olivat polvillaan ja he tuijottivat minua silmät selällään." IS
Uutisoinnin arvoinen asia? Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun joku vahingossa pieraissut joogatunnilla, näin voi käydä kun väännetään itseä eri asentoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sopivaa.
Jos vahingossa tuollaista tapahtuu🤦
Oletkin itse varmaan oikea "täydellisyys"...
Vierailija kirjoitti:
Ei piere.
Minkä ikäinen kuvittelee moista?
Jessus, mikä tollo🤦😆🤦
Ps. Osa pieruista on äänettömiä...
Miksi ne joogaohjaajat painavat aina selkää, eikö se ole kiusallista ohjaajille jos tapahtuu jotain. Mitä jos joku trollaa noita kertomuksia.
Jos jooga olisi tuttua jutun kirjoittajalle tai tälle joogassa pieraisseelle, tietäisivät he että joogatunneilla välillä paukkuu ja rutisee. On aivan normaalia että joogatessa kroppakin rentoutuu ja paukku saattaa päästä. On se silti vähän noloa kun omalle kohdalle sattuu.
Minä pieren nyt kovasti kun syön kipulääkkeitä, kauheaa ääntä aamuin, öin ja illoin, mieheni ei enää ole halunnut minua viikkoihin, sairastan syöpää.
Ööö.. kaikki pieree