Oletko koskaan kokeillut MDMA:ta?
Jos olet, oliko kokeilu sen arvoista? Jos et ole, miksi et?
Kommentit (6)
En, mutta olen käsitellyt paljon MCPA:ta.
Olen kokeillut.
Oli kivaa, ymmärsin myös joitakin asioita tunne-elämästäni, mutta valtaosa oivalluksista kului pois aineen mukana.
Laskut saattavat kuulemma olla rajut, mutta olen tottunut matalaan mielialaan, ei jäänyt ikävää muisteltavaa siitäkään.
Olen kokeillut.
Riippuu vähän siitä, missä ja kenen kanssa ottaa ja miten on valmistautunut. Vaikutus itsessäänhän on silkkaa onnea ja ihanuutta ja autuutta ja on tehnyt hyvää niin ystävyys- kuin parisuhteillekin. Vaikutuksen aikana kannattaa juoda vettä, mutta ei kohtuuttomasti. Pari isoa lasillista, ettei keho kuivu.
Seuraavat kaksi päivää on vaihtelevissa määrin hieman alakuloisia tai ihan kamalia. Kannattaa varautua mm. päänsärkyyn, lihaskipuun, masentuneisuuteen, väsymykseen, ärsyyntyneisyyteen ja siihen, ettei mikään huvita. Osaa oireista lievittää jonkin verran magnesiumin nauttiminen ennen ja jälkeen MDMA:n.
Etukäteen on tärkeää pyrkiä olemaan mahdollisimman varma siitä, mitä suuhunsa pistää. Älä osta epämääräisiä nappeja tuntemattomilta, vaan pyri saamaan käsiisi puhdasta tavaraa. Mieluiten kannattaa hankkia testeri, jolla voi varmistua aineen laadusta. MDMA:ta jatketaan ei-niin-kivoilla aineilla, joiden haittavaikutuksetkin ovat puhdasta MDMA:ta pahempia.
Kaikkein pahinta on se, että kun olet kerran kokenut asioita, joita monet ei koe, saatat tuntea olosi ulkopuoliseksi, kun näistä kokemuksista ei voi ilman leimaamisen pelkoa puhua.
Kerran olen kokeillut. Ei kannata syödä mitään raskasta ennen sitä. Itselläni kesti tosi kauan ennen kuin aine alkoi vaikuttaa ja oksensin myös kaiken syömäni ulos (tosin en ole koskaan kokenut yhtä miellyttävää oksentamista :D). Oli mukava olo ja luonnon keskellä uppoutui ihan täysillä ihastelemaan kaunista maisemaa. En silti kokeilisi uudestaan; laskut ovat suht pahat ja en kokenut saavani mitään niin täydellisen päräyttävää kokemusta, että jatkossa uskaltaisin laittaa kehooni ainetta, jonka koostumuksesta ym en osaa varmalla sanoa mitä se on ja mitä se voi aiheuttaa.
Eikö kukaan? Olen yllättynyt. Luulin tämän olevan yleisempää kuin se ilmeisesti onkaan.
Ap