Mistä löytäisin elämäni rakkauden?
Tuntuu että aika loppuu kesken. 😢 Ja tämä yksinäinen sinkkuelämä alkaa olla musertavaa. Miten saisin tämän ahdistavan epätoivon tunteen pois? Ei tällaisena ihmisrauniona varmaan voikaan vetää mitään ihanaa puoleensa... N28
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Vastaanhan se tulee yleensä kun sitä vähiten odottaa.
Vaikka nakkikioskilla tahi bensa-asemalla.
Onpa lohdullista... 😒 Ja koskahan se mahtaa tapahtua? Sitten kun olen viisikymppinen? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa lohdullista... 😒 Ja koskahan se mahtaa tapahtua? Sitten kun olen viisikymppinen? ap
En osaa auttaa tämän paremmin, koska en ole sinkku. Jos olisin niin oltais voitu käydä vaikka bissellä ja oisit yhtä kokemus rikkaampi, kuten allekirjoittanutkin.
Vakavemmin ottaen niin tota oma "elämäni rakkaus" tais tulla vastaan kotibileissä. Siitähän se sitten lähti aikoinaan. Joten lisää kotibileet edelliselle listalle.
Lopeta epätoivoinen etsiminen niin saatat yllättyä.
Tinderi käynnykkään ja alat käymään treffeillä. Tuskin joudut yksinäisenä ihmisrauniona lopun ikääsi kärvistelemään jos yrität asialle tehdä jotain.
Minusta on väärä ajattelumalli odottaa jonkun unelmien prinssin tulevan kotiovelta hakemaan tai sattuvan vastaan jossain bensa-aseman pihalla. Kannattaa itse aktiivisesti tutustua uusiin ihmisiin. Oppii samalla ymmärtämään itseään paremmin ja näkemään selkeästi mitä on edes etsimässä.