Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisinko sittenkin voinut saada unelmieni miehen?

Vierailija
24.07.2017 |

20 vuotta sitten olin teini, ja hurjan rakastunut erääseen serkkuni kaveriin. Olin niin hullaantunut kuin voi olla. Olin myös mielestäni varma että on se vähän kiinnostunut, mutta olin ujo ja ajattelin että ei tällaisella pullealla tapilla ole saumaa siihen. Ajattelin kuitenkin koko ajan sitä, ja aikaa meni mutta en uskaltanut tehdä aloitetta. Joku vuosi sitten kuulin huhun että se tyyppi on kuollut. En jotenkin uskonut, ja ei sillä väliä kun olen naimisissa. Se vain että etsimällä etsin itselleni miehen joka näyttää ja vaikuttaa tälle unelmieni miehelle.
Tänään kuitenkin kävi niin että facebookia selatessani törmäsin erään entisen luokkakaverini feediin. Tämä luokkakaverini on ulkonäöllisesti aivan kuin minä. Ja jotenkin hänen päivitysten perusteella aloin selaamaan hänen feediä vuosia taaksepäin.
Ja siellä se. Hän oli naimisissa tämän unelmieni miehen kanssa, ja kyllä.
Unelmieni mies on kuollut.

Nyt mieltäni kalvaa toisaalta ajatus - se mies tykkäsi sittenkin oikeasti minuntyyppisistä pulleista lyhyistä bruneteista. Ja toisaalta helpotus, ehkä tämä tämän miehen ennenaikainen kuolema oli syy, miksi meitä ei yhteen oltu tarkoitettu.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi