Voi luoja, mikä morkkis! Harrastin kimppakivaa miesystäväni ja tämän kaverin kanssa
..ja tämä kaveri seurustelee tahollaan..
Viikonloppuna meillä meni vähän lujaa mieheni ja tämän miespuolisen ystävän kanssa. Tunnen miehen ystävän jotenkuten, olemme tavanneet noin viitisen kertaa ja meillä luistaa hyvin. Olen myös nähnyt tämän miehen seurustelukumppania (naista siis) muutaman kerran.
Olimme nyt sitten viikonloppuna kolmestaan miehen ja tämän ystävän kanssa meillä istumassa iltaa ja juomassa. Saunottiin, pidettiin hauskaa ja oltiin aika humalassa. No, en tiedä miten, mutta lopulta homma eskaloitui siihen, että pantiin kolmestaan. Ollaan mieheni kanssa harrastettu kimppaseksiä aiemminkin, ei tosin tuttujen kaa. Tosi mukavaa oli, mutta ei luoja että nyt hävettää. Muuten ei olisi mitään ongelmaa, mutta mieheni ystävä seurustelee. En tiedä minkälainen suhde heillä on, koska olen aikaisemminkin kuullut että mies on käynyt vieraissa, jotenkin sillä on siis sellainen maine ja voi siis olla että on liikkeellä ihan luvan kanssa. Miehenikään ei tiedä, onko heillä joku avoin suhde vai mikä on homman nimi. Mutta miten uskallan kohdata enää tämän naisen tulevaisuudessa, mistä tiedän kertooko tämä mies sille vai ei? Ja miten käyttäydyn tämän miehen seurassa? Apua, luulin ettei tällaista tapahdu kuin elokuvissa. Ei ole provo, vaikka siltä saattaa kuulostaa.
Kommentit (42)
No mutta naisena kahden miehen kanssa voi olla ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
No mutta naisena kahden miehen kanssa voi olla ihan kivaa.
On se miehenäkin kahden miehen kanssa kivaa.
Miksi seurustelet homon kanssa? Etkö saa heteroa itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Oliko molemmat miehet sisälläsi samaan aikaan eli tapahtuiko double penetration?
Kyllä mutta minulla on 2 vaginaa.
No pitää sitä kokeilla, on katsos jotain muistelemista. Jos alkaisin olemaan tän yhden miehen kanssa, niin hän on luvannut hankkia meille seksiseuraa eli toisen miehen. Testasi minua yks ilta et haluaisinko naista, mutta totesin etten pysty olemaan naisen kanssa. Olen siis heteronainen.
Sattuuhan noita. Itsekin ajatunut kolmanneksi pyöräksi useampaan kertaan. Kaksi naistakin on suht normaalia, mutta homopariskunnan luokse jatkoille päätyminen ja kullikourassa sekä oma miehen suussa havahtuminen oli jo hieman liikaa. Sitten vähensin juhlimista ja hiljensin tahtia.
Joo. Saahan sitä kokeilla kaikkea mikä mahdollista kahden miehen kanssa. Kolmaskin mies voi tulla mukaan. Kaikki mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Meillä luistaa hyvin". XDDD
Huomasin saman 😀
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö mun kysyä tältä mieheltä sen parisuhteen laadusta vai antaa olla ja jatkaa elämää niin kuin mitään ei olisi tapahtunut? /ap
Sun pitäisi kysyä omalta mieheltäsi teidän parisuhteen laadusta...
Jatkat niin kuin ennenkin. Oletteko jutelleet miehen kanssa tapahtuneesta? Jos kerta kyse on miehen kaverista niin miehelläs varmaan enemmän mietittävää?
Pakkoko sitä pers*ttä on jakaa ympäri kyliä?
Niivvarmaan. Oikeasti se olitkin sinä ja George Clooney- leffa.
Kyllähän sitä sattuu kun ihme porukoissa pyörii kännipäissään. Enkä olis syytä miettiä tuota alkoholinkäyttöä. Ties mitä sattuu seuraavalla kerralla.
No olin alle 40 vee kun kokeilin seksiä kahden miehen kanssa että aikuinen kuitenkin. Ja olin haaveillut siitä jo vuosia.
kiiitos, että kerroit meille tämän kaiken. Kiinnostaa tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
nosto
Miksi nostit yli 2 vuotta vanhan ketjun?
Parannus on paras katumus. Jos et halua jatkaa samalla tiellä, älä ikinä enää kerro äläkä myönnä mitään kenellekkään.
Minun ex mies teki tota samaa, tosin minä en ollut mukana enkä tietoinen. Monta vuotta kerkesi harrastaa ennenkuin jäi kiinni. Ex ja kaksi naista. Se, että sain tietää ylipäätään pettämisestä oli kova kolaus, mutta kun sain tietää, että kaksi naista samaa aikaa, niin olin lähes laitoshoitoa vailla. Erottiin 3v sitten enkä ole vieläkään päässyt yli ja en aio enää suhteeseen ryhtyä. Sellaset jäljet se mies jätti.