Onko mulla kapeat ranteet? Oon nainen ja ranteen ympärys mitta 16cm..
Hieroja sanoi, että ranteeni ovat lapsen ranteet :D.
Ei minusta nuo nyt oudon kapeat ole?
Kommentit (41)
Minulla on 14cm enkä koe että olisi erityisen kapeat.
Varmaan hierojasi on itse sellainen läskiranne jolla ranteenympärykset ovat 25cm?
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Ihan normiranteet kai naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Ihan normiranteet kai naiseksi.
Täällä myös ja ihan on normaalit:)
Mulla 14cm ja nää on aika pienet. 16cm taitaa olla ihan normaali paksuus. Ehkä ap:n raajojen rakenne on sellainen, että ranteet näyttää siroilta? :)
Minulla on 16 cm. Minulla kertyy helpommin reisiin ja peffaan.
Lisää treeniä :) ...
N 42
Omani 15,5 cm, ei todellakaan kapeat. Samoilla linjoilla edellisen kanssa, varmaan suhteutettuna muun vartalon mittoihin.
Mun ranteen ympärys on 13,5cm ja oon aika pläski. Normipainoindeksin sisällä, mutta silti pläski. Tosin, tiedän, että ranteeni ovat kapeat. Siitä on mulle sanottukin. Äidiltä peritty. Hällä myös kapeat ranteet vaikka on ylipainoinen.
Mulla 14,5. Lasten rannekorut sopivat yleensä, aikuisten saattavat jäädä isoiksi.
Itsellä n. 12,5 cm, vaikka muuten olen ylipainoinen ja aika romuluinen (172/75). Lisäksi ohuet ja pitkät pianistinsormet. Läski ei vain keräänny ranteisiin ja käsiin. Äidiltä perittyä täälläkin.
Ei oo. Mulla on 14cm. Lapaset on aina löysät ja rannekorut liian isoja.
16 cm on kapea. Rannekorua ostaessasi tiedät.
Minulla on 14 cm.
Ja olen 177 cm ja 70 kg.
Mun on 15,5 cm ja näyttävät kyllä aika kapeilta, kai siksi että käsivarteni ovat pitkät eivätkä muuten kovin kapeat.
Kerran yksissä rannekoruissa oli miesten, naisten ja lasten kokoa ja mulle se lasten koko oli sopiva.
14,5 mulla ja aika luiset mutta varmaan ihan normaali kokoiset.
Paskat, mulla on 13cm. Tosin oon muutenkin siro.
Vierailija kirjoitti:
Omani 15,5 cm, ei todellakaan kapeat. Samoilla linjoilla edellisen kanssa, varmaan suhteutettuna muun vartalon mittoihin.
Apua, luin tän nyt uudelleen ja piti tulla korjaamaan! Tarkoitin nyt siis, että ehkä AP:lla on itseeni verrattuna pidemmät raajat ja siksi ranteet näyttää kapeammilta.
Mulla menisi hieroja vaihtoon, jos alkaisi kommentoida ulkonäköäni millään tavallaan. Siinä ollaan vähissä vaatteissa intiimisti ja usein aika kipeänäkin. Silloin ei tarvitse jännittää, mitä amnattilainen tällä kertaa sanoo ulkonäöstä.
Ei oo. Mulla on paksut ranteet ja mittasin 17 cm. Kiristämällä oisin saanut varmaan sen 16 cm.